wat vinden jullie?

lekker simpel of TE simpel.

de biography verander ik nog :slight_smile:
http://www.jochemvanwetten.nl

Erg netjes, denk niet te Simpel. Waar heb je het mee gedaan?

Erg mooi! Indrukwekkende kunstwerkjes ook.

Ik zou alleen dat NedStat logootje weglaten, het is als een lelijk pukkeltje in je verder strakke design. En het trillen van de plaatjes maakt me wat nerveus. Misschien is dat juist de bedoeling, maar ik zou eerder iets subtielers/langzamers gebruiken.

En in je bio gebruik je de afkorting ect. Ik heb het even opgezocht in de Dictionary widget, en het betekent electroconvulsive therapy. Ik denk dat je etc. bedoelt.

Maar verder niks dan lof!

Misschien handig om van het plaatje op de eerste pagina (met daaronder dus klik om website betreden etc.) een klikbaar plaatje te maken. Dat is altijd mijn eerste ingeving als ik verder niets zie en het een doorklik pagina is. :)

dat ect :lol: daarom wordt die hele pagina anders dat doorklikken op het plaatje bedankt voor de tip

en alles is HTML behalve de gastenboek dat is flash

Nog meer tips?

[quote:392cfeebac="Buzz_D"]Erg mooi! Indrukwekkende kunstwerkjes ook.

Ik zou alleen dat NedStat logootje weglaten, het is als een lelijk pukkeltje in je verder strakke design. En het trillen van de plaatjes maakt me wat nerveus. Misschien is dat juist de bedoeling, maar ik zou eerder iets subtielers/langzamers gebruiken.

En in je bio gebruik je de afkorting ect. Ik heb het even opgezocht in de Dictionary widget, en het betekent electroconvulsive therapy. Ik denk dat je etc. bedoelt.

Maar verder niks dan lof![/quote:392cfeebac]

Mooi, het trillen van de plaatjes maakt [b:392cfeebac]Buzz_D[/b:392cfeebac] Nerveus…hehe

:mrgreen:

Ik zie je kunstwerken graag wat groter; dat blijkt te kunnen door zo'n plaatje in een new window te openen. We zien dus een verkleinde weergave. Waarom heb je dit zo gedaan?

Hoe kan ik dat doen? als ik vragen mag.

Btw wel een super forum zoveel snelle reacties

Hey natdatnl, is het er echt van gekomen?! [quote:939f73034b="[url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=674338#674338]10 augustus, natdatnl[/url]"]Ik wil er ook erg graag meer mee gaan doen ben al op zoek naar een goede webdesigner voor een simpele strakke websit[/quote:939f73034b] Snel gedaan, geen woorden maar daden. Mooi geworden: eenvoudig en stijlvol. Alleen dat bibber effect... tsja. Een leuk geintje maar het doet eigenlijk een beetje afbreuk aan de rest van je site.

Ja Freek het is me gelukt beetje gegoogled en wat gelezen. Dat bibber effect ja daar heb ik ook mijn twijfels over morgen ff onder de loep nemen.

• Zoals ook al in je gastenboek wordt opgemerkt is de leesbaarheid daar minder door de achtergrondfoto. • De tekst 'Links' staat scheef. Mag hoor, maar het staat een beetje raar omdat alle andere tekstblokjes wel recht staan. • Het woord 'Guestbook' is weer net een ander lettertype... • Wat sally opmerkte over de grotere afbeeldingen klopt wel. Waarom plaats je ze niet nog een beetje groter. Als je een beeld aanklikt krijg je jouw grotere versie in de layout van je site. Als je op dat plaatje dan weer 'ctrl-klik' doet kun je de foto in een nieuw venster openen en is ie weer groter zoals sally bedoelt.

ik zal "links" eens recht zetten morgen THX

en ik kreeg klachten van mensen die het irritant vonden dat ze moesten scrollen om de hele foto te zien vandaar het kleinere formaat

ik ben ook geen fan van de trillende plaatjes, als je flash hebt zou ik er net iets meer gebruik van maken om kleinere bestanden te krijgen, qua grootte van de plaatjes zie ik ze inladen en dat zou niet hoeven, heb je meteen een extra lastigheid om de plaatjes te kopieren (want dat wil je vast niet)

Ja flash daar vraag je me wat, die gastenboek was al een heel gepuzzel :lol:

Maar wie weet.Thx

[quote:11483178e4="natdatnl"]klachten van mensen die het irritant vonden dat ze moesten scrollen om de hele foto te zien vandaar het kleinere formaat[/quote:11483178e4] Kan een argument zijn. Hebben die dan < 12" monitoren of een lage beeldschermresolutie ingesteld ofzo? Probeer anders eens na te gaan hoe dat zit bij mensen met dergelijke klachten. Op m'n 17" lcd en 19" crt geen enkel probleem met het grotere formaat foto's.

Succes verder ermee. De prima basis is er, beetje bijschaven verder. Je kunt er goed mee voor de dag komen. Net als met je werk, maar dat heb ik in jouw eerdere topic al gezegd.

Ik heb tot nu toe alle tips bewaard en ga z.s.m. aan de slag om alles even bij te schaven. In ieder geval alvast bedankt Freek en de rest.

[url=http://www.jochemvanwetten.nl/droomeiland.html]deze[/url] vind ik geweldig!

Als ik 'the Birdman' heb bekeken en ik wil terug gaan kwam deze melding:

[quote:845cd7bd1c=“Safari”]Safari kan ‘c:/Documents%20and%20Settings/jochem%20%20van%20wetten/Mijn%20documenten/new/pagina1.htm’ niet openen omdat adressen die met ‘c:’ beginnen niet door Mac OS X worden herkend.[/quote:845cd7bd1c]

[list:845cd7bd1c]• Ik zou je lettertype van ‘guestbook’ hetzelfde houden als de rest.[/list:u:845cd7bd1c][list:845cd7bd1c]• Je ‘links’, als je daarop klik zou ik ervoor zorgen dat hij in een nieuw venster opent en niet in het huidige venster. En het is wel leuk dattie scheef (naar rechts valt) staat, maar dat zou ik ook gewoon recht zetten.[/list:u:845cd7bd1c][list:845cd7bd1c]• De zwarte gaten. Oké, waarschijnlijk ben ik de enige die daar op klikt om te kijken of er misschien toch stiekum iets staat, maar misschien dat er nog toekomstplannen mee zijn, maar ik zou er geen button van maken of laat ze linken naar ‘home’ ofzo.[/list:u:845cd7bd1c]

En voorde rest is lekker simpel en gewoon duidelijk…

Je hebt in ieder geval een site gemaakt waarbij de vorm terecht ondergeschikt is gemaakt aan de inhoud. Dus vind ik de site echt schitterend omdat je werk dat ook is. Mooi vrij van alles!

mijn complimenten voor je werk! Echt geweldig gedaan! Heb je die foto's ook allemaal zelf gemaakt?