wat vinden jullie?

hoe mooi allemaal... je doet me denken aan die ene surrealist die victoriaanse plaatjes gebruikte om er dan een mooi iets van te maken zonder een teveel aan tralala!

Heerlijk simpel, strak en duidelijk. Prachtig artwork!

Ik sluit me graag bij iedereen aan: erg mooi!

[quote:d55ce061dc="natdatnl"]lekker simpel of TE simpel.

de biography verander ik nog :slight_smile:
http://www.jochemvanwetten.nl[/quote:d55ce061dc]

Mooi werk! Die trillertjes vind ik juist erg leuk. De beelden leven, dus dat mag best. :wink:

Ja het trillen mag blijven vind ik, het is niet storend, en maakt het net weer een beetje anders. Wat voor een surrealist natuurlijk wel belangrijk is. Zien we hier wat Magritte had gedaan als hij photoshop gehad had?

Persoonlijk vind ik dat je site niet de mystieke sfeer van je beelden uitademt. Ze sluit niet aan bij je werk, athans dat is mijn mening.

• De functie van de intro-pagina ontgaat mij. Je kan deze beter weglaten en de bezoeker meteen in de site laten binnenkomen.

• De opzet van de navigatie is ok, alleen de vorm waarin ze is gegoten daar mag nog wel wat aan gedaan worden. Ik bedoel, voer die unieke benadering van je beelden door in de navigatie. Het zou zo mooi zijn als je bijvoorbeeld het beeld ‘droomeiland’ als centraal beeld in je navigatie zou plaatsen en ieder raam (of ruimte) van het huis als button zou kunnen voorstellen. Als je er met de muis overheen zou gaan dan zou dat raam bijvoorbeeld geel kunnen oplichten alsof er op dat moment het licht wordt aangedaan. Ik denk even hardop.

Ga er eens voor zitten (niet achter de Mac) en bedenk een conceptuele benadering voor je site. Hier kan echt meer mee gedaan worden. Wees subtiel met knoppen etc… niet teveel truucjes.
Oja, de typografie daar moet je ook eens kritisch naar kijken.

Trouwens, die tutorial die je maakte voor PS magazine, staat die ergens online?

Bedankt iedereen, ik zie wel dat de menigen verdeeld zijn maar dat is niet erg kan ik er de beste uit zoeken :lol: . En Bjorn ik begrijp wat je bedoelt de site mag best wat meer met m'n werk samengaan, maar ik ben nog niet zo bedreven dat ik dat allemaal kan.Ik heb wat met Flash geknutseld maar ook dat duurt even voor je er echt iets mee kan, maar alle hulp is meegenomen als iemand een super idee heeft heb ik er best wat voor over $.

En die tutorial staat niet ergens op de internet maar in het magazine zelf, overal in europa bijna te vekrijgen behalve hier in nederland .Heb hem zelf gelukkig wel sta er om de 2 maanden in.

Het is inderdaad behoorlijk wat werk om dit technisch goed op te lossen. Als je iemand kan vinden die met je meedenkt en die technisch bedreven genoeg is om deze site te maken dan zou ik deze persoon inhuren. Zelf zou je dan bijvoorbeeld schetsen in PSD-formaat kunnen aanleveren. Dan hoef jij je in ieder geval niet te bekommeren om de technische kant van het verhaal.

Verdorie, alle goede magazines zijn niet in Nederland te verkrijgen…

Probeer deze aangepaste javascript maar eens: Verandert het wiebelen van de thumbnails als een zich voortplantend konijn in een gedistingeerd en niet eindeloos durend gebeuren.. je kunt de waardes rector en countermax zelf nog veranderen.

<script language=“JavaScript”>

var rector=1
var countermax = 4

var counter=0
var stopit=0
var a=1

function init(which){
stopit=0
shake=which
shake.style.left=0
shake.style.top=0
counter=0
}

function rattleimage(){
if ((!document.all&&!document.getElementById)||stopit==1)
return
if (counter>countermax){
counter=0;
return
}
if (a==1){
shake.style.top=parseInt(shake.style.top)+rector
}
else if (a==2){
shake.style.left=parseInt(shake.style.left)+rector
}
else if (a==3){
shake.style.top=parseInt(shake.style.top)-rector
}
else{
shake.style.left=parseInt(shake.style.left)-rector
}
if (a<4)
a++
else
a=1
setTimeout(“rattleimage()”,100)
counter +=1
}

function stoprattle(which){
stopit=1
counter=0
which.style.left=0
which.style.top=0
}

</script>

achter de pc...

>>>>http://www.jochemvanwetten.nl/birdman.html<<<

deze pagina heeft een link die nx doet!

interesant wel . je werk.

En nu?beter

Het bibberen is dat nu leuker of?
En birdman is ook gefixt zo langzamerhand wordt het wel iets.

is hetr een ide om het korsakov-script alleen op de foto's te doen en niet op de txt )ook al is dat ook klaarblijkelijk een plaatje)?

[quote:397915ef20="natdatnl"]En nu?beter

Het bibberen is dat nu leuker of?
En birdman is ook gefixt zo langzamerhand wordt het wel iets.[/quote:397915ef20]Mmm
Nee, nu is het weer zo gewoon. Die trilling was veel leuker. maar misschien een korte trilling.

Ik vind het veel beter zo! Op zich kan ik me in de suggesties van MacBjorn ook wel vinden. Het mystieke van je werk een beetje in de site laten doorspelen en de typografie is erg basic. Maar de eenvoud en het strakke van de site spreken me verder erg aan, staat in dienst van je presentatie van je werk.