Wat waren Apple's Black Friday deals vorig jaar omtrent MacBooks?

Ik zit er sterk aan te denken om mijn MBP 15" 2016 in te ruilen voor een nieuwe MacBook met M1 SoC. Nu hebben diverse partijen al leuke Black Friday deals, zoals de Air M1 voor €888. Maar ik zou graag een MacBook met USA-keyboard layout en die kan je meestal niet bij Bol of Mediamarkt krijgen.

Daarom was ik erg benieuwd welke deals Apple vorig jaar had omtrent MacBooks en Black Friday. Ik wil graag weten, o.b.v. vorig jaar, of het zin gaat hebben om op Apple te wachten of toch maar een NL-layout te accepteren en flinke kortingen pakken.

€100,- meer betalen (dus €988) voor een USA-toetsenbord vind ik niet erg. Toch is €888 i.p.v. €1.129,- een ontzettend leuke deal.

In NL of in de US?

Gewoon in Nederland. Hier kan je bij Apple zelf ook gewoon een build-to-order (BTO) aanschaffen met USA-layout.

En daar hoop jij korting op te krijgen, komende vrijdag?

We kunnen ook minder cynisch doen en elkaar helpen :slight_smile:

Ik kan niet 1-2-3 vinden wat Apple’s Black Friday deals zijn. Daarbij weet ik ook dat Apple niet vrijgevig is op dergelijk vlak en eerder strooit met €50,- giftcards, dan opeens flinke prijsreducties. De geschiedenis kan mij helpen met mijn oriëntatie. Aangezien ik een BTO met USA-layout wil, hoop ik natuurlijk op kortingen bij Apple zelf. Niemand heeft een glazen bol, maar als ze het vorig jaar niet deden, waarom dit jaar wel. Toegegeven is de Air M1 al meer dan een jaar oud, dus wie weet. De 14/16" pro’s zullen ongetwijfeld geen korting krijgen, maar eventueel andere modellen wel.

Dus wellicht dat men hier nog kan herinneren wat de deals toen waren, dan wel nieuwsartikelen over Apple’s Black Friday deals van vorig jaar kan delen.

Die waren er niet, vorig jaar.