Wat zie jij in de uitnodiging?

Wat zien jullie in de uitnodiging ? ik zie een dubbele camera , OLED en dark mode :wink: o en hopelijk een space black iPhone

De bovenkant van een Apple logo.

Ik zie een MacBook Pro die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een iPad die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een iPad Pro die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een iPhone die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een Apple Watch die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie een iMac die er hetzelfde uitziet als de huidige. Ik zie flauwekulletjes toegevoegd aan iOS/OSX. Ik ervaar nu al het tenenkrommende gevoel dat daar mee gepaard gaat. Ik hoor een batterij superlatieven die gelijk is aan die van de vorige Keynote. Ik zie teleurstellende nabeschouwingen. Ik zie dalende koersen.

En ik zie dat de zon morgen ook weer zinloos op gaat. Proost!

Apple huidige productlijn valt net zoveel in herhaling als jij ja.

Wellicht een nieuw product of dienst; alles overlapt elkaar maar 1 is denk bewust buiten het Apple logo geplaatst.

Samsung begint pas volgend jaar aan Apple te leveren, dus een iPhone met een oled scherm kun je dit jaar op je buik schrijven.

Ja maar toch het is maar Wishful thinking he

Apple gaat denk ik van die gekleurde plastic platte fiches maken die mijn oma altijd gebruikte tijdens Bingo.

Kleurige stipjes en wat tekst. Hoezo?

Oh, de iRorschachtest! You’re interpreting it wrong!

Ik zie een 7

Apple gaat volledig inzetten op de verbeterde camera van de iPhone. Vandaar de bokeh.

Ze gaan met Zwarovski in zee! Oh nee…toch.

I see dead people

Een winkelstraat in de avond, gefotografeerd met waterdruppels op de lens?

Ik zie een grote verse drol waar de damp nog van af komt.

Ik zie een iPhone 7 (7 september) die de interface krijgt van de Apple Watch (de gekleurde balletjes), en een draaiknop aan de zijkant om die interface te bedienen.

Verder wordt deze interface ook in Mac OS 11 doorgevoerd, wordt de Mighty Mouse weer van stal gehaald, maar krijgt deze in plaats van een balletje uiteraard ook een draaiknopje aan de zijkant.

Dat dus…

Een naakte vrouw natuurlijk. Duh.