Wat zijn de specificaties van de Next Gen iPhone?

De Titel zegt het al Dus leef je uit wat je op de Next Gen. iPhone wil hebben?

Een fapfunctie

Nee heb werkelijk geen idee, ik laat mij graag verassen. En kopen doe ik het toch niet, heb hier een ultrafijne 3G.

Shit als videotelefonie en een betere camera doe ik het niet voor.

Ben ik nou gek of dit al het zoveelste domme draadje over de toekomstige iPhone? :x

S L O T J E graag

een accu die 2 weken meegaat bij normaal gebruik inclusief bellen video en internet. dat zou mooi zijn.

maar verder kan het hier besproken worden

Ik had net ook zo'n een soort topic gestart en net zoals hier krijg je dan allemaal van die reacties van mensen die het niks boeit wat de next gen iphone gaat toevoegen aan het huidige model. Ik heb even een klein vraagje aan die mensen: waarom zou je reageren als het onderwerp je toch niet interesseerd want aan reacties zoals "wat een stomme vraag" hebben we natuurlijk helemaal niks. :P

En dan om nog even trg te komen op het onderwerp. Ik hoop op een betere accu zodat die processor op full-power kan. En iets als ichat voor je iphone (moet er wel een 2e camera in komen).

[quote:3472cd5fea="i93Jeffrey"]Dus leef je uit[/quote:3472cd5fea]Ik hoop dat er een lightsaber in komt :D

[quote:817ac533b7="Ewout"]Ben ik nou gek of dit al het zoveelste domme draadje over de toekomstige iPhone? :x

S L O T J E graag[/quote:817ac533b7]

Als je dit forum een langere tijd volgt zie je dat dit onderwerp regelmatig door iemand gestart wordt.
Ik snap dat je daar wel eens moe van wordt, maar dat wordt ik ook van mensen die denken dat zij maar moeten bepalen dat er een slotje op moet komen.

De nieuwe iPhone kan telefoontjes van je schoonmoeder naar /dev/null routeren.

[quote:c1a2a9382e="Speedooo"][quote:c1a2a9382e="i93Jeffrey"]Dus leef je uit[/quote:c1a2a9382e]Ik hoop dat er een lightsaber in komt :D[/quote:c1a2a9382e]

Lightsaber: Et klinkt heel leuk alleen wat is het?

Edit: Aha! ik heb et even opgezocht… dus jij wilt kunnen schieten met je iphone?

Niet zo veel vraag ik: 32Gig versie & lagere prijs hier in België.

[quote:103b1de3e5="Delars"][quote:103b1de3e5="Speedooo"][quote:103b1de3e5="i93Jeffrey"]Dus leef je uit[/quote:103b1de3e5]Ik hoop dat er een lightsaber in komt :D[/quote:103b1de3e5]

Lightsaber: Et klinkt heel leuk alleen wat is het?

Edit: Aha! ik heb et even opgezocht… dus jij wilt kunnen schieten met je iphone?[/quote:103b1de3e5]

Toch leuk! Star Wars lekker naspelen :stuck_out_tongue: Beetje geïnspireerd op dit filmpje :wink: [i:103b1de3e5](tip: rond de 2:40 min)[/i:103b1de3e5]

De vorige iPhone is toch net 4 maanden oud geworden en nu is er alweer vraag naar een nieuwe iPhone. Lijkt me een tikkeltje overdreven!

Precies. Het 1ste jaar geen nieuw model zodat huidige kopers nog kunnen genieten van de aanschaf.

[quote:7428b710d3="jbgood"]Precies. Het 1ste jaar geen nieuw model zodat huidige kopers nog kunnen genieten van de aanschaf.[/quote:7428b710d3]

ja… alsof een nieuw model ervoor zorgt dat de oudere modellen niet meer werken. :stuck_out_tongue:

ik denk dat er in januari een 32gb model uitkomt die duurder is (de huidige modellen blijven… prijs ook)
voor de rest geen hardware nieuwigheden tot begin 2009 denk ik

wel veel nieuwe functies via software… push, copy+paste, notes sync, widescreen mail+notes+sms zullen hopelijk niet lang op zich laten wachten

de iphone kan eigenlijk niet veel meer verandere van hardware… kleiner gaat nauwelijks omdat je aan het scherm gebonden bent… dunner gaat ten koste van de batterij capaciteit… verbeterde chips en meer werkgeheugen kan wel… net zoals een betere camera

misschien een kleine en goedkope instap iphone?

[quote:5fb046d85f]ik denk dat er in januari een 32gb model uitkomt die duurder is (de huidige modellen blijven... prijs ook) voor de rest geen hardware nieuwigheden tot begin 2009 denk ik[/quote:5fb046d85f] Interessant! :wink:

Wanneer komen er nieuwe MacBooks?

@ Demandiebakt

Dat gaat over een iPhone Nano

en we hebben hier over iPhone 3e Generatie niet over een Nano versie ofzo

Integratie van de nieuwe in-ears met volume regeling.

[quote:3beef450b8="Yaris"][quote:3beef450b8="mr.x turbo"]ik laat mij graag [b:3beef450b8]verassen[/b:3beef450b8].[/quote:3beef450b8] Van Dale schreef:

[i:3beef450b8]verassen[/i:3beef450b8][list=1:3beef450b8][:3beef450b8]in as doen overgaan;
*:3beef450b8 verbranden tot zuivere as overblijft, die bij voortgezet gloeien geen gewichtsverlies meer ondergaat;
[
:3beef450b8](in ’t bijzonder met betrekking tot een lijk) verbranden, cremeren.[/list:o:3beef450b8][/quote:3beef450b8]

zucht

Ja sorry, spelfout, maar kan je dan dit topic niet op slot gooien? Echt veel zin heeft het namelijk niet…