Wat zou de 3G iPhone nog in petto hebben?

Ik vroeg het me gewoon af. Ik dacht aan iets vettere camera. Heb ik ooit niet ergens gelezen dat de vermeende chipset van de nieuwe iPhone ook een GPS funtie had? Zou wel leuk zijn in combinatie met Google Maps. Goed ja. Ik ben maar hardop aan het dromen. Nog meer wensen? :D

Volgens mij krijgt de iPhone 3g: Betere cammera, meer geheugen, misschien mooiere software en misschien een beetje dunner (en kleiner). 8)

[quote:0e19bc73e5="N00B"]Volgens mij krijgt de iPhone 3g: Betere cammera, meer geheugen, misschien mooiere software en misschien een beetje dunner (en kleiner). 8)[/quote:0e19bc73e5]

Die laatste twee kan je volgens mij al op je buik schrijven :slight_smile: Kleiner gaat hij volgens mij niet worden, eerder dezelfde form factor. Maar geruchten duiden wel op een lichtjes dikkere iPhone, door de 3G capaciteiten. Weet niet meer wat juist de reden was, maar had dat niets te maken met een grotere (zie: dikkere) batterij?

De SGOLD3-chipset die erin zit ondersteunt:

• 3G & 3.5G HSDPA (max. 7,2 Mbps)
  • DVB-H TV
  • tot 5-megapixels qua camera

Betere camera, camera aan voorzijde +GPS..

Hoezo topic honderdduizend hierover?

[quote:3523fccc78="d.C."][quote:3523fccc78="N00B"]Volgens mij krijgt de iPhone 3g: Betere cammera, meer geheugen, misschien mooiere software en misschien een beetje dunner (en kleiner). 8)[/quote:3523fccc78]

Die laatste twee kan je volgens mij al op je buik schrijven :slight_smile: Kleiner gaat hij volgens mij niet worden, eerder dezelfde form factor. Maar geruchten duiden wel op een lichtjes dikkere iPhone, door de 3G capaciteiten. Weet niet meer wat juist de reden was, maar had dat niets te maken met een grotere (zie: dikkere) batterij?[/quote:3523fccc78]
ja kan wel kloppen maar ik hoorde toch geruchten dat hij juist dunner zou zijn. Maar dit weet niemand natuurlijk zeker, dus als je het zeker moet weten zou ik wachten tot de apple event die ongeveer over een maand is.

Lijkt me niet dat ze m dikker gaan maken. Geruchten zijn geruchten. Geen feiten. Heb nog nooit bij Apple meegemaakt dat ze een volgende versie van een product dikker maken, dus zal denk ik ook niet bij de iPhone het geval zijn.

Ik hoop op een betere camera en GPS. Op deze drie punten na mag hij wat mij betreft identiek blijven. Dan is ie perfect!

Ladies & Gentleman, We just created... The iPhone Air.

Van mij mag ie best wat dikker, anders heb je echt het gevoel dat je niets in je zak hebt... :P

En qua specs: natuurlijk sneller internet, waarschijnlijk een betere camera en GPS, misschien een betere batterij?

[quote:efa695ed73="Skonning"]Van mij mag ie best wat dikker, anders heb je echt het gevoel dat je niets in je zak hebt... :P

En qua specs: natuurlijk sneller internet, waarschijnlijk een betere camera en GPS, misschien een betere batterij?[/quote:efa695ed73]

Dikker :O? Mijn oude telefoon is redelijk dik, en die voelde ik nét iets te veel naar mijn gevoel. Mn iPod voel ik nauwelijks, en dat vind ik nu wel fijn!

[quote:33753038f6="Skonning"]Van mij mag ie best wat dikker, anders heb je echt het gevoel dat je niets in je zak hebt... :P

En qua specs: natuurlijk sneller internet, waarschijnlijk een betere camera en GPS, misschien een betere batterij?[/quote:33753038f6]
Nou ik voel deze oude iPhone ook al redelijk goed zitten, maar over een betere batterij zijn er wel geruchten maar ik ben benieuwd of dit wel gaat gebeuren…

[quote:799d9fde61="Gastonw"][quote:799d9fde61="Skonning"]Van mij mag ie best wat dikker, anders heb je echt het gevoel dat je niets in je zak hebt... :P

En qua specs: natuurlijk sneller internet, waarschijnlijk een betere camera en GPS, misschien een betere batterij?[/quote:799d9fde61]

Dikker :O? Mijn oude telefoon is redelijk dik, en die voelde ik nét iets te veel naar mijn gevoel. Mn iPod voel ik nauwelijks, en dat vind ik nu wel fijn![/quote:799d9fde61]
Met iets dikker bedoel ik natuurlijk niet gelijk formaat clamshell / koelkast, maar gewoon iets dieper, niet veel langer(gaat ie niet meer in mn zak) en miss, als het nodig is, zou ik het niet erg vinden als ie iets zwaarder is.

Ik geloof ook -Betere camera -3g/3.5G -Camera aan de voorzijde voor iChat.

Ik geloof niet dat die in verschillende kleuren komt. Het is nog steeds een telefoon voor zakenlieden. De iPod was eerst ook alleen in het wit. Pas bij de Mini begonnen de kleurtjes te komen.(en de “echte” iPod bleef wit/zwart en nu zilver/zwart(op de U2 versie na))

En persoonlijk lijkt een gekleurde iphone mij ook niet echt 'stylish'. Zie de roze iphone al voor me :lol:

Internet Sharing? Airport express mogelijkheden, internet via 3G en maakt een wifi-netwerk aan..

Wah? Komt er een nieuwe iPhone?? Nog niks over gehoord de afgelopen maanden... :?

[quote:84e7c65fd4="Welles"]Wah? Komt er een nieuwe iPhone?? Nog niks over gehoord de afgelopen maanden... :?[/quote:84e7c65fd4]

Uhm nee, dit is weer zo’n speculatie topic. Twee mogelijkheden

1. Apple voegt alleen 3G aan huidige iPhone toe
  2. Apple komt met een totaal nieuwe lijn iPhones

2e lijkt me, naar de berichten gezien, iets meer waarschijnelijker

Denk het niet. Apple heeft namelijk het productie proces omgegooid naar 3G chips. Als Apple een nieuwe lijn of een nieuwe iPhone zou toevoegen, dan zouden ze de oude blijven maken.

Apple kennende zouden ze 'm dunner maken, iPod Touch formaat lijkt mij wel wat opzich, met de vernieuwde 3G technologie en eventueel een verbeterde camera/software.

Hopelijk ook de mogelijkheid elke koptelefoon aan te kunnen sluiten xD

De Apple Bussines lijn...

Macbook Air, iPhone Air, .Mac 2.0 :stuck_out_tongue: