Wat zou jij doen met €250?

De IB-Groep heeft een foutje in mijn voordeel gemaakt (jawel, het komt dus echt wel eens voor!), en nu krijg ik aan het eind van deze maand een heleboel geld van ze. Het grootste gedeelte gaat lekker op de spaarrekening voor de trip naar Chili volgend jaar, maar ik heb besloten dat ik mezelf tof vind, en dat ik een leuke gadget mag uitzoeken. Nu twijfel ik alleen. Ik kan mijn oude iPod verkopen en voor een iPod video gaan, of ik haal een stel mooie Shure E2C's. Of ik koop eindelijk WoW en ga mezelf lekker verslaafd maken.Of een mooie digitale camera die ik toch best wel mis. Of toch Elgato EyeTV in de woonkamer...

Digitale camera. Als je een beetje zoekt, heb je er voor deze prijs (of ietsje meer) eentje waar je jaren mee vooruit kunt. En je haalt er meer uit dan uit een iPod met een paar functies meer, of een TV-Poes, omdat de meeste zenders niet via DVB-T binnenkomen.

Maar je mag het natuurlijk ook op mijn rekening storten. :stuck_out_tongue:

Digitale camera. Alleen al om het feit dat je dan foto's kan trekken in Chili.

Ik heb vorige maand ook nog stagevergoeding gehad terwijl ik helemaal geen stage meer loop bij het bedrijf. Niet dat het zo veel was, maar ik hoop toch dat ik het mag houden. Ben er heen geweest en denk dat ik deze week wel een telefoontje kan verwachten. Ben benieuwd!

[quote:4ea04ac18a="Napsju"]Ik heb vorige maand ook nog stagevergoeding gehad terwijl ik helemaal geen stage meer loop bij het bedrijf. Niet dat het zo veel was, maar ik hoop toch dat ik het mag houden. Ben er heen geweest en denk dat ik deze week wel een telefoontje kan verwachten. Ben benieuwd![/quote:4ea04ac18a]

Als je niet werkt/stage loopt, hoor je geen geld te krijgen. Simpel.

Als mij zoiets gebeurd dan koop ik altijd iets dat ik anders nooit kopen zou. Ik geef het geld dan op eenzelfde manier uit dan dat ik het heb gekregen. In dit geval zou ik kiezen voor de Shure oordopjes. Mega-cool geluid komt daaruit... en ik zou ze anders nooit kopen!

Heb je geen studieschuld? Dan kun je alvast €250 terugbetalen ;)

[color=deeppink:29b0f7ad58]Hmm, ik zat te twijfelen tussen de camera en WoW. WoW zou ik kunnen kiezen omdat ik er ernstig benieuwd naar ben en het lijkt me echt supergaaf, maar... dan zien we je nooit meer terug op macosx.nl (naar voorbeeld van een ander zeer gewaardeerd maar hopelijk tijdelijk afwezig forumlid)! Dus dan restte voor mij de camera, omdat die altijd handig is. En idd gewoon absoluut noodzakelijk op een reis naar Chili! [/color:29b0f7ad58]

Ik zou het uitgeven aan een goede Digitale Camera.

Die camera is wel heel erg tof, maar mijn vriend heeft een goeie, en zijn vader ook, en aangezien we met de hele familie gaan, heb ik hoe dan ook mooie plaatjes. WoW kan heel erg verslavend zijn en ik ben er nogal vatbaar voor. Niet echt een goed idee als je een scriptie dient te schrijven. Dus die Shure oordopjes zijn ook wel tof. Maar WoW is wel supervet. *twijfel*

Oja, ik heb geen studieschuld :slight_smile:

Ik ben dit jaar niet op zomervakantie geweest en omdat ik wel heel veel gewerkt had, had ik wat geld over. Toen besloot ik eerst een digitale camera te kopen en enkele maanden later ook een iPod. Ik ben gek op foto's, foto's maken en heb ontzettend veel lol, gemak en plezier van mijn camera. Op mjn iPod ben ik verliefd omdat ik daarvoor nog een discman had en het meenemen van muziek zonder dat je er een extra tas voor mee moet sjouwen is ideaal! Aangezien je al een iPod hebt, zou ik voor de camera gaan. Ik zou gewoon graag mijn eigen plaatjes willen schieten en niet alleen in Chilli.. :)

Ik zou ze aan jou geven en vragen of ik mee naar chili mag!.. kan dat ook?

Zet de oven maar vast aan dan..... :wink:

Haha, ga lekker sparen. Vliegticket is ongeveer 900 euro. En als je in de zomer gaat, is het daar winter. Lekker temperaturen van een graadje of 15 waar wij heen gaan :D

[quote:994efaaf6d="ifeelfine"]WoW kan heel erg verslavend zijn en ik ben er nogal vatbaar voor. Niet echt een goed idee als je een scriptie dient te schrijven.[/quote:994efaaf6d] Tip; zet het gewoon voorlopig op een spaarrekening en beloon jezelf pas met WoW als die scriptie af is. Je moet jezelf een wortel voorhouden, geloof me.

Oe, wortels, lekker! Ja, ik twijfel nu ook of ik niet gewoon alles moet sparen. Of misschien extra Ram voor deze pjoeter...

Bij twijfel: opsparen. Uitgeven kan altijd nog en is binnen vijf minuten gedaan. Het verdienen duurt langer. Extra ram is ook fijn, en daar heb je misschien meer aan.

:wink: 250 keer bellen naar zo'n win tonight telefoonspelletje en dan 1000 euro winnen of zo :innocent:

Sorry geen van je keuzes... Mijn bankrekening kan zulks oppepper goed gebruiken :)

De huur!