Watermerk in Word veranderd in 50% dekking.

Ik ben bezig een briefpapier als achtergrond/watermerk in Word te plaatsen, zodat er gelijk in Word op het briefpapier wordt getypt.
Zelf werk ik met Mac, en heb de PDF van het briefpapier als watermerk in de achtergrond geplaatst, het vinkje "washout" uitgevinkt en op 100% geplaatst.

Bij is de achtergrond gewoon normaal te zien, de dekking is 100% en zo komt de print er ook uit. Maar bij onze klant die met Windows werkt, en waarschijnlijk ook een oudere versie van Word, veranderd de achtergrond de dekking in +- 50 %, en zo komt de print er ook uit rollen.

Omdat er bij mij dus niets aan de hand is, heb ik geprobeerd het bestandstype aan te passen, maar in JPG komt er een grijs vlak te staan, en in PSD en Tiff krijg ik hetzelfde effect als mijn klant; de dekking verminderd.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Het vreemde is dus vooral dat een PDF bij mij wél werkt en bij mijn klant niet.

Alvast bedankt!

Als het eenmalig is kan de klant het misschien zelf weer terug op 100% zetten. Als dit iets is wat vaak moet gebeuren is dat natuurlijk niet zo handig...