WD Raptor in iMac G5?

Ik heb een iMac G5 2.0 Ghz 20" model en vroeg me af of er iemand is die al eens een raptor schijf in de iMac heeft gehangen? Aangezien deze schijven een stuk sneller zijn als normale SATA HD's zit ik erover te denken om deze te vervangen voor een raptor en dan me huidige 250GB SATA schijf in een firewire behuizing te doen.

Is er iemand die dit al heeft gedaan?
Vraag me af of deze schijf niet veel warmer wordt als een standaard schijf en dus schadelijk kan zijn voor mijn iMac?

Alvast bedankt!

[quote:da1ed391ef="Berend"]Ik heb een iMac G5 2.0 Ghz 20" model en vroeg me af of er iemand is die al eens een raptor schijf in de iMac heeft gehangen? Aangezien deze schijven een stuk sneller zijn als normale SATA HD's zit ik erover te denken om deze te vervangen voor een raptor en dan me huidige 250GB SATA schijf in een firewire behuizing te doen.

Is er iemand die dit al heeft gedaan?
Vraag me af of deze schijf niet veel warmer wordt als een standaard schijf en dus schadelijk kan zijn voor mijn iMac?

Alvast bedankt![/quote:da1ed391ef]

Pfff. Hoeveel miliseconden zal je systeem sneller worden? Volgens mij compleet zinloos maarja …

Ik denk dat je voor die kleine snelheidswinst beter van je systeem kan blijven. Koop met het geld iets anders :wink:

hey

Ik denk dat het wel degelijk zin heeft om er 1 te plaatsen.
Maar het is niet de snelste sata schijf meer, en het is een warme schijf.
Ik gok dat je geheid problemen gaat krijgen met de warmte afvoer, niet de 1e dag maar dat komt vanzelf.
Check www.barefeats.com maar eens daar staat een test.

suc6 bij je beslissing

je gaat meer snelheidswinst hebben met extra geheugen.

tja maar daar gaat het topic niet over