Wearable niet meer zichtbaar op de iMac

Hoi,

ik heb sinds 4 maanden een Garmin Forerunner 235. Ik koppel deze via een USB-kabel aan mijn iMac (late 2012 editie, OS-X 10.11.4, i-5, 16GB RAM). Dit werkte goed, tot 2 weken geleden ongeveer. Sindsdien ziet mijn iMac mijn Garmin niet meer. Het maakt niet uit of ik het probeer via een rechtstreekse poort of via een USB-hub. Een Windows computer ziet hem nog wel. Ik snap er niks van en weet ook totaal niet hoe dit op te lossen. Hebben jullie een idee?
Ik heb al reboots geprobeerd, zowel van de computer als van het horloge. Ik heb het horloge ook al naar de fabrieksinstellingen terug gebracht. Werkt allemaal niet. Het horloge laadt wel op via de USB-kabel die in de iMac zit.
Disk Utility ziet hem ook niet…
Ik hoop echt dat iemand een idee heeft. Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.

Groeten, Rick

Hoi hoi,
Heb je al geprobeerd even een nieuw account op te zetten en daar proberen hem actief te maken?

Heb je twee weken terug iets geïnstalleerd toevallig? Of toen pas je systeem geüpdatet naar 10.11.4?

Lees net in de Handleiding, dat hij maar compatibel is to MacOSX 10.3. Wat draaide je hiervoor?

Hoi! Dank voor je snelle reactie!
Inderdaad, het lijkt erop alsof het speelt sinds de upgrade naar 10.11.4. Volgens de logjes heb ik de laatste synchronisatie via de computer op 31-3 gedaan en ik heb op 1-4 geüpdatet. Ik draaide hiervoor de vorige versie van OS X, eerlijk gezegd geen idee meer welke dat was. Wel hoger dan 10.3, en volgens de handleiding is hij niet compatibel met OS X 10.3 en ouder, dus wel 10.4 en nieuwer. Wellicht niet meer met de laatste versie…

Ik ga morgen een ander account proberen. Wellicht helpt dat…

Thanks!

Rick

Morgen,

Fijn, ik zou alleen die andere account eerst proberen, want ik denk dat de volgende update er alweer aan zit te komen 10.11.5 wellicht dat het dan verholpen is. je weet 't nooit.

Ben benieuwd…

Succes verder

Dank voor jullie reactie. Ik heb veel gerommeld en geklooid en uiteindelijk is het me gelukt.
Ik heb alle USB apparaten losgekoppeld, de computer opnieuw opgestart en toen als eerste, en enige, mijn sporthorloge aangesloten. Hij werd weer herkend. Daarna heb ik een voor een de andere apparaten aangekoppeld. En het bleef werken. Het gaat nu al een paar dagen goed.

Gr. Rick