Weather-widget probleem schijnbaar opgelost

De afgelopen week kon ik het weer in deze regio niet meer aflezen via de widget. Dit probleem hebben schijnbaar meerdere mensen gehad. Maar ik dacht vandaag: laat ik de widget eens afsluiten en opnieuw toevoegen aan mijn dashboard. Daarna via accu-weather eens gekeken bij basis-twente en tot mijn verbazing hebben ze de namen van de lokaties gewijzigd. Ik moet dus nu Enschede kiezen, en die werkt wel weer. Dus waarschijnlijk is dit bij meerdere lokaties gebeurd.

Succes!

Klopt, er zijn ook locaties bij gekomen zie ik..

Ik kan nu ook het weer voor Delft instellen

hulde! en zelfs maasland zit er bij!!! weet ik eindelijk of het dit weekend ene beetje weer wordt om de tuin van mn schoonouders te toeven!

Geinig... Arnhem doet het nu ook. Hoef ik het weer niet helemaal uit Nijmegen te halen... 8)

Cool Noordwijk, Noordwijk aan/zee, Noordwijkerhout, ze hebben zelfs aan dorpen gedacht :)

[quote:07c9f0fa9d="Drome"]ze hebben zelfs aan dorpen gedacht :)[/quote:07c9f0fa9d] Brilliejant! Overasselt (of all places) ook van de partij 8)

Nootdorp zelfs!! :)

Hahah, en de amateurs hebben Zutphen als Zutfen geschreven ;) geeft verder niet hoor ;)

Zelfs het dorpje waar ik in woont kent die nu, geloof ik niets van :P Dat wordt de komende tijd kijken of die wel klopt :evil: :)

hier was al een draadje over hoor, zie [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=48927&highlight=]hier[/url] :D :lol:

[quote:683e992b82="MrSharky"]hier was al een draadje over hoor, zie [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=48927&highlight=]hier[/url] :D :lol:[/quote:683e992b82]

Mee eens! Echter: er staat bij dat draadje niet dat het probleem is opgelost, vandaar dit nieuwe draadje. Kortom: ik heb wel gezocht, maar kon dus niet vinden dat het probleem was opgelost.

En gezien de reacties…

en zelfs breda staat erop :D jippiejahoe :D

Bij mij deed de widget het vandaag weer niet, ik heb nog de naam opnieuw ingetypt maar het hielp niet :(

Ik ben er ook vandaag achter gekomen jah. Zandvoort zit er eindelijk ook bij. Wat ik nog veel belangrijker vind is dat het weer nu ook echt klopt. Ik bedoel; als je sterft van de kou en dat kreng geeft 30 graden aan klopt er iets niet :D

nou die van mijn geeft alleen 020 aan... erg frustrerend... ik krijg ook niets anders ingetypt :cry: :cry: