WeatherWidget en t weer in Amsterdag

Weet iemand hoe ik t weer in Amsterdam (nederland) op mijn WeerWidget kan krijgen??

??????? Gewoon Amsterdam, The Netherlands

Wat is daar nu moeilijk aan.

Door rechtsonderin op het i-tje te klikken, de widget draait zich dan om. Vervolgens typ je daar 'Amsterdam' in, waarna de widget op zoek gaat naar alle Amsterdams op de wereld. Uit de gevonden lijst selecteer je dan 'Amsterdam, Netherlands'.

:slight_smile:

Thanks Guys

Ik moest gewoon op Return drukken. Dat was t! Sorry, maar bedankt!

B.

typ amsterdam in, druk op enter, kies Amsterdam Netherlands.

Na Amsterdam ingetypt te hebben even een enter/return geven

:) das dan twee keer...

[quote:28cf586b3d="Andre"]:) das dan twee keer...[/quote:28cf586b3d]

3 keer dus :lol:

helaas klopt er geen ruk van. Op amsterdam ingesteld gaf het ding ergens afgelopen week vrolijk 23C aan terwijl we bij 10C rond de kachel zaten te bibberen...

Hij staat aan een Amerikaans weerstation gekoppeld, die nemen het met europa niet zo nauw.

Even terzijde: Wie wil er nu in godsnaam het weer in Amsterdam weten :evil:

[quote:4cb4bc11e1="Draftsman"]helaas klopt er geen ruk van. Op amsterdam ingesteld gaf het ding ergens afgelopen week vrolijk 23C aan terwijl we bij 10C rond de kachel zaten te bibberen...

Hij staat aan een Amerikaans weerstation gekoppeld, die nemen het met europa niet zo nauw.[/quote:4cb4bc11e1]

Zeker weten dat het de Nederlandse Amsterdam was?

[quote:8820a93b0a="Draftsman"]helaas klopt er geen ruk van. Op amsterdam ingesteld gaf het ding ergens afgelopen week vrolijk 23C aan terwijl we bij 10C rond de kachel zaten te bibberen...

Hij staat aan een Amerikaans weerstation gekoppeld, die nemen het met europa niet zo nauw.[/quote:8820a93b0a]
Het klopt heel aardig hoor. Ik had zelfs Utrecht, The Netherlands ingesteld. Dat lag toch iets dichter bij Soest dan Amsterdam. Ik kan niet anders zeggen dan dat het heel redelijk klopte wat die widget tevoorschijn toverde. Steden dichterbij heb ik niet kunnen vinden, zoals Hilversum of Amersfoort of zo.

denk niet dat het de nederlandse was... zitten namelijk 4 amsterdammen in!

Klopt niet veel van idd. Zojuist weer Amsterdam ingevoerd, en uit de lijst 'Amsterdam, Netherlands' geselecteerd en het zou nu -2 C moeten zijn in Mokum.... :?

Ben je wezen voelen?

Bij mij is het 14 graden celcius Leiden is 15 Graden... Dus klop goed.

[quote:2de1570fe6="KarelWillem"]Ben je wezen voelen?[/quote:2de1570fe6]

Ik weet waar je huis woont! Sorry, ik weet waar [i:2de1570fe6]Uw[/i:2de1570fe6] huis woont! Dorpsgenoot… :wink:

edit> ‘Utrecht, Netherlands’ geeft wel de juiste temperatuur… Staat de thermometer in A’dam zeker in de schaduw. :roll:

hier gewoon Amsterdam 17 graden en zon. en dat klopt als een bus :)

Ik heb vanavond ook maar is gekeken of ik een plaats dichter bij huis kon vinden.

Blijkt dat Heino, Netherlands er ook tussen staat. Gewoon via accuweather.com opgezocht:

http://wwwa.accuweather.com/world-city-list.asp?country=NL&region=EU

Dit zijn in ieder geval alle plaatsnamen in Nederland (volgens Accuweather, vandaar dat antwerpen er bij staat):

Amsterdam
Antwerp
Arcen Aws
Cabauw Tower
De Bilt
De Kooy
Deelen Rnlafb
Den Helder
Edam
Eindhoven
Eindhoven Rnlafb
F3
Gilze - Rijen Rnlafb
Groningen
Heino Aws
Herwijnen Aws
Hoek Van Holland
Hoogeveen Aws
Hooran Aws
Houtrib
Hupsel Aws
Ijmuiden
Lauwersoog Aws
Leeuwarden
Leeuwarden Rnlafb
Leiden
Lelystad
Lelystad Aws
Maastricht
Markesse Aws
Nieuw Beerta Aws
Nijmegen
Noordhinder
Oost Maarland Aws
Rotterdam
Rotterdam Aws
Soesterberg Rnlafb
Stavoren Aws
Terschelling
the Hague
Twente Rnlafb
Ultrecht
Utrecht
Valkenburg
Vlieland Island
Vlisingen
Vlissingen
Volkel Rnlafb
Westdorpe Aws
Wilhelminadorp Aws
Woensdrecht Rnlafb

Opmerking, neem de letterlijke tekst zoals hierboven en plaats er “, Netherlands” achter. Dan zou het goed moeten gaan. En niet vergeten om op enter te drukken terwijl de cursor in de textbox staat voordat je op “done” klikt. Aws zijn volgens mij automatische weerstations, Rnlafb staat volgens voor …AirForceBase

Ik laat hem maar lekker op mokum staan. Ik zit dichter bij Twente, maar dat schijnt niet helemaal herkent te worden. Bedankt voor de tip!