web browser in kiosk modus?? - in welke browser kan het?

Aan allen die met de diverse browsers surfen, is het mogelijk eens te kijken of je in je browser een instelling hebt om in kiosk modus te bladeren, ttz alle balken weg, zelfs de menubalk, dus enkel wat binnen een venster zit mag gezien worden full screen. Mocht dit mogelijk zijn  dan had ik graag geweten in welke browser dit kan, graag een reactie

thx
Helix

zoek ik ook...

[url=http://www.icab.de/]http://www.icab.de/[/url]

iCab kan het, maar vind het verder niet zo'n geweldige browser.

(de Kiosk Mode zit onder "tools" of "command T")

Yep... this is the function...

wauw super… kijk ook bij de preferences, wat je allemaal kan instellen wat je wil laten zien…

alleen forceer stop werkt dan nog…

Ja hoor heb iCab getest en dit voldoet prima aan wat ik wens, kiosk modus, wachtwoordbeveiliging van de kiosk modus, een homepage die na een aantal minuten zonder kliks (ingestelbare minuten!!) automatisch opent, en wellicht nog veel meer.

iedereen bedankt voor de info, in het bijzonder apple3600 en mailking

Helix

Een vriend voor wie ik het uitzocht mailde me dit;

Ze hebben het hiero gecheckt, maar het werkt niet met onze applicaties; wij maken extreem veel gebruik van css2 en dat geeft problemen met dit gebeuren… we moeten die final hebben, dan zal het wel goed gaan denk ik, maar ze geven aan dat dat in het begin van 2002 al gereleased zou worden, maar dat is dus nog niet gebeurd… ik zal ze 'ns mailen!

Conclusies na evaluatie:

• Goede dropdown;
  • Slechte tabtoets. Gaat altijd naar het eerste veld in het scherm;
  • Slechte weergave van badge preview (en andere documenten).

mk

ok mailking, al wat je te weten komt, post dit maar hier dan kunnen we eruit leren.

greetz
Helix

[quote:post_uid0="helix"]Ja hoor heb iCab getest en dit voldoet prima aan wat ik wens, kiosk modus, wachtwoordbeveiliging van de kiosk modus, een homepage die na een aantal minuten zonder kliks (ingestelbare minuten!!) automatisch opent, en wellicht nog veel meer.[/quote:post_uid0] Heb iCab gedownload en even gebruikt, maar laat de popupmenu's niet zien welke ik met Dreamweaver/Fireworks MX gemaakt en geplaatst heb.

Ten eerste: de popupmenu's die beide programma's genereren deugen niet?
Ten tweede: ze zijn geheel afgestemd op Internet Explorer want hierin werken ze wel?
Ten derde: sommige browsers ondersteunen ze nog niet (chimera wel)?
Ten vierde: mijn instellingen in andere browsers zoals iCab zijn niet juist?

Suggesties… meningen…!

Groet,
Bert

Ja iCab interpreteert blijkbaar op een eigenzinnige wijze, maar ikzelf heb die kioskmodus nodig en het programmeren van de html zoeken we wel uit tot alles eruit ziet zoals we wensen...

VG
Helix