[web] CSS menu werkt niet(opgelost)

De submenu's rollen niet uit in Internet explorer op de PC. De template die ik aan het bouwen ben(CMS,PHP.CSS) werkt op iedere browser. Camino, Safari, Mozilla, Opera. Geen idee meer hoe dit komt. Ik heb al van alles geprobeerd en kom er niet uit. Iemand een idee?

[code:1:569df5cac3]a { color: black; font-weight: normal; text-decoration: underline; }
a:hover { color: #f09; }

/* hier de links van het menu */
div#menu a { color: #fff; font-weight: normal; text-decoration: none }
div#menu a:hover { color: #f09 }

• { font-size: 12px; font-family: arial, tahoma, verdana, helvetica }
    h1 { color: #f09; font-size: 18px; font-style: normal; font-weight: normal; line-height: 16px; text-decoration: none }
    /* Het 100% CSS menu /
    div#menu ul,div#menu li { display: block; margin: 0; padding: 0 }div#menu ul { color: fuchsia; background: #555; list-style: none; padding: 0; width: 150px; border: solid 0 white }div#menu li { background: #555; padding: 3px; position: relative; z-index: 9; border-style: solid; border-color: #555 }
    div#menu li.folder { color: #f09; border-right: medium none #cc0000 }
    /
    decoratieve hover /
    div#menu li:hover { background: #ddd; z-index: 15; border-style: solid }
    /
    Alle subnavigatie hidden /
    div#menu ul ul { display: none; position: absolute; top: -8px; right: -100px; border: solid 1px white }
    /
    :hover, met specificity */
    div#menu li:hover ul ul{display:none}div#menu li:hover ul,div#menu li:hover li:hover ul { display: block }
    p { color: #333333; font-size: 12px; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-style: normal; line-height: 28px; list-style-type: circle }
    .contentclass { font-size: 12px; background-color: fuchsia }
    [/code:1:569df5cac3]

[url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=70090]Ik had pas het zelfde[/url]

Trouwens, best een onoverizchtelijke code :roll:

Onoverzichtelijk....helemaal gelijk zal er op letten.

Maar wat heb je precies aangepast(of weggelaten) zodat het menu wel werkt?

[quote:c5ff69843e=“muffin.”]Ik had pas het zelfde

Trouwens, best een onoverizchtelijke code :roll:[/quote:c5ff69843e]

De code van [url=http://www.naarvoren.nl/artikel/hover/cssmenu.html]deze[/url] toegepast.

Let vooral op die body class.

En op je manier van coden hoef je niet op te letten als het fijn voor jou werkt.
Ik word gek als ik zo’n code zie, ik wil alles onder elkaar hebben, een stuk overzichtelijker.

IE ondersteunt geen pseudoclasses anders dan voor anchors, het verschil in het andere script is het gebruik van een behaviour :

body {
behavior:url(“csshover.htc”);
}

waardoor in sommige versies van IE wel een pseudoclass wordt ondersteund, dat is afhankelijk van
de manier waarop de behaviour wordt geserveerd, daar heb je niet altijd controle over
Veiliger is het een javascript te gebruiken om de domme IE een hover te kunnen laten maken.
Kijk maar eens naar deze oplossing:

http://www.alistapart.com/articles/dropdowns

Bedankt. De wijzigingen hebben geholpen.