Web Kit SDK voor Jaguar niet meer te krijgen?

De Web Kit SDK--die standaard bij de Mac OS X v10.3 developer tools zit--is als ik het goed heb begrepen als aparte (gratis) download beschikbaar voor 10.2. Ik weet dat het framework wordt meegeinstalleerd met Safari, maar ik heb de headerfiles nodig en dus de SDK. Ik ben er alleen niet in geslaagd om deze te vinden op developer.apple.com, ook niet bij het inlog-gedeelte (connect.apple.com) of op de hoofdsite van Apple bij Support.

Uiteraard heb ik via Google gezocht, daarmee vind ik wel op diverse sites verwijzingen naar de download op connect.apple.com maar daar staat de software blijkbaar niet meer.

Weet iemand hoe ik alsnog aan de Web Kit SDK kan komen voor Jaguar?

Ik kan je wel het mapje met de SDK ff inpakken en dan even uploaden op een webserver. maar dat is van Mac OS X Panther, maakt dat verschil?

Bedankt voor je hulp, Hydro :)

Ik heb je suggestie uitgeprobeerd door even iemand in de buurt om die headerfiles te vragen. Ik kom een heel eind daarmee, maar waar ik al bang voor was: de Web Kit SDK omvat iets meer dan alleen headerfiles en daar krijg ik foutmeldingen over tijdens het compileren. Ik heb dus echt een installer nodig :expressionless:

Als je het wil proberen met de files van de buurman moet je het framework copieren. Niet alleen de header files.

Het framework kun o.a je vinden in: /Developer/SDKs/MacOSX10.2.7.sdk/System/Library/Frameworks/WebKit.framework/

Dit zou moeten werken.

veel plezier

Ik ben er ondertussen achter dat er een webkit 1.0 en een webkit 1.1 is. De eerste werkt met Jaguar, de andere alleen in Panther, dus ik denk niet dat het op deze manier zal werken. Bedankt voor je advies!