Web Newbee wil graag een beetje beginnen

Ik wil nu toch een beetje met het webgebeuren meedoen.Het zal nog wel eenvoudig zijn maar ik wil met fetch een site uploaden op de xs4all server (mijn provider) Ik ken geen html en gebruik voorlopig oplossingen via photoshop en/of indesign. gewoon wat fotoalbums enzo.Maar ik raak een beetje in de war van fetch . Als ik al een site daar heb staan hoe kan ik er dan een nieuwe bij zetten en hoe zie ik dan de url?

Voorlopig laat ik hier bij.
Alles op zijn tijd.

Aljo

Je vraag is een beetje onduidelijk, maar ik zal proberen een soort antwoord te formuleren.

Van fetch hoef je niet in de war te raken hoor!

• Je moet eerst contact maken met je provider
    [i:eaf3e35f01]Je hebt deze gegevens nodig:
    • Host: (het eerste deel van je internet adres), bijv: home.wanadoo.nl
    • User id: (het laatste deel van je internet adres), bijv: fre
    • Password: je eigen wachtwoord, die door de provider is verstrekt.[/i:eaf3e35f01]
  • laat verder alles in Fetch op standaard staan
  • maak contact
  • kieper al je bestanden op het fetch-scherm en wacht tot de bestanden zijn ge-upload.
  • klaar!

even nog aan toevoegen dat in bovenstaande voorbeeld je url dan home.wanadoo.nl/fre zou zijn

Luitjes, Ik heb gisteren het bekende Mac recept geprobeerd en dat werkte. Gewoon een uurtje wat stoeien sleur en pleur en dan kom je heel eind.

Maar er is een ding wat ik graag wil weten.
In sleep in het venster van fetch de inhoud van mijn hele site onder het tabje www wat dan boven het venster staat.
Maar als ik dan een andere site toevoeg en dus weer een index.html of zoiets toevoeg moet die dan ook in www staan of moet ik wat veranderen?
Ik bedoel dus moet ik dan de index.html van de eerste site veranderen met en link naar site 2 ,3 ,4 enz. ?

Aljo