Webcam op homepage plaatsen?

Korte geleden heb ik een isight aangeschaft en voor video-chatten werkt dat prima. Maar mijn vraag is hoe en met welk programma kan ik dit naar een homepage streamen. Ik kom er maar niet uit... :(

ik heb ook geen idee maar ik KENDE wel iemand die de hele dag zijn honden wou zien vanaf school (best raar , maar ja) ik heb het gezien...

misschien heb je [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=544907]hier[/url] iets aan. verder lopen er nog wat topics over, maar met de huidige staat van de zoekfunctie kan ik die niet zo snel vinden.

Lijkt mij ook wel een onderwerp waar meer over gesproken is maar inderdaad niet eenvoudig te vinden. Thanks voor de link alleen hebben ze het daat over Evocam en dat is shareware. Ik zocht eigenlijk naar iets wat geen kosten met zich mee brengt.

Aha, meneer wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten... :roll:

Eerst maar ff uitzoeken of het ook gratis kan, toch?

Een gratis oplossing weet ik zo niet. Ik heb een tijdje Evocam gebruikt voor een website, dit werkte erg goed. Laatst liep ik een winkel in Brugge en zag ik dat ze de hele beveiliging van het pand via een mac mini met Evocam lieten lopen.. en wat is 25 dollar nou?

Edit: ik kom net BearsHand tegen, nu nog beta, daarna shareware maar wellicht is het iets voor je…

Ik heb net met dat programma zitten stoeien en het is eigenlijk ook best wel ok. thanx!

:?

BearsHand bedoel je?

nee ik was ff met Evocam bezig. BearsHand ga ik nu even bekijken. Is misschien ook wel wat, thanx

edit:
ziet er goed uit! Uitproberen dus :smiley:

Evocam vond ik zelf erg makkelijk in gebruik en zeker het geld wel waard.

Succes ermee, laat nog even weten hoe BearsHand bevalt, ik ken het zelf niet.

Ik laat het je weten, bedankt :)