Webcam philips

Hey, heb me juist een Imac gekocht (na jarenlange pc ervaring) Alles blijkt aardig te lukken, alleen krijg ik de webcam van Philips niet aan de praat... op de site van Philips is er geen driver aanwezig voor MAC OSX ? Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?!? Bestaan er ook Chatrooms voor Mac gebruikers ? heb nog een heleboel vragen aangaande mijn nieuwe schatje...

Greetz and thx,

Jim

Welke Philips webcam gebruik je?

De driver macam werkt voor vrijwel alle webcams, deze kan je even downloaden en de instructies lezen hoe je deze moet installeren (het is alleen 1 bestandje in een bepaalde directory gooien).

Om met webcams te chatten, en chatrooms te bezoeken is iVisit wellicht een leuk programma om te gebruiken, voor meer informatie ga je naar iVisit.com. In de [i:ddf04d974f]Apple Lounge[/i:ddf04d974f] worden regelmatig meetings op iVisit georganiseert.

hey voor je vraag over chatten: als je jaguar hebt heb je ook iChat. Op www.artknowledge.nl/ibuddy kun je divere chatrooms vinden. [b:f44e55d515]macosx[/b:f44e55d515] is er eentje [b:f44e55d515]macgroep[/b:f44e55d515] en [b:f44e55d515]jaguar[/b:f44e55d515] ook er zullen vast nog veel meer zijn maar van deze weet ik dat ze goed bezocht worden

[quote:27fbed314e="Jimmy Schelfhout"]Hey, heb me juist een Imac gekocht (na jarenlange pc ervaring) Alles blijkt aardig te lukken, alleen krijg ik de webcam van Philips niet aan de praat... op de site van Philips is er geen driver aanwezig voor MAC OSX ? Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?!? Bestaan er ook Chatrooms voor Mac gebruikers ? heb nog een heleboel vragen aangaande mijn nieuwe schatje...

Greetz and thx,

Jim[/quote:27fbed314e]
Proficiat met je iMac.

Als je de Philips ToUCam 720 hebt, dan stop maar met zoeken. Die werkt niet op de Mac. Had ik laatst ook gekocht en meteen weer teruggebracht.
De site van Macam waar Adriaan naar verwijst bevat een lijst van gesupporte camera’s. Print die en neem 'm mee naar de winkel.
En koop dan geen Trust Spycam 100 Plus, want die is ook niet echt geweldig. (heb ik dus nu)

Via die Macam heb ik die Philips inderdaad aan de praat gekregen (het was een philips Toucam Pro)... Via Yahoo messenger krijg ik nog steeds de boodschap geen webcam gevonden :-(

[quote:8e05280455="Jimmy Schelfhout"]Via die Macam heb ik die Philips inderdaad aan de praat gekregen (het was een philips Toucam Pro)... Via Yahoo messenger krijg ik nog steeds de boodschap geen webcam gevonden :-([/quote:8e05280455] Je moet Macam wel sluiten als je met Yahoo messenger aan de slag gaat. Er kan maar 1 programma tegelijkertijd de camera gebruiken.

Zelf heb ik de ToUcam Pro 740K en in combinatie met de driver van ioxperts werkt deze perfect. Heb gelijk in het begin de beta versie genomen scheelde weer een paar dollars en krijg dan telkens mail als er een nieuwe versie uit is. www.ioxperts.com 8)

Al in het bezit van iVisit? [url=http://www.slabface.com/ivisit/iVisit29a3_Installer]Hiero![/url] En [url=http://www.slabface.com/ivisit/ivisit_users]hier[/url] staat een PDF-je met wat user instellingen... :P :D :wink: CYA

[quote:57896d5b2c="GrandMaster"]Zelf heb ik de ToUcam Pro 740K en in combinatie met de driver van ioxperts werkt deze perfect. Heb gelijk in het begin de beta versie genomen scheelde weer een paar dollars en krijg dan telkens mail als er een nieuwe versie uit is. www.ioxperts.com 8)[/quote:57896d5b2c] Is dit niet lastig om ieder half uur te haerstarten omdat de drivers ermee kappen. MacCam heeft dit niet en werkt ook prima met de ToUcam 740 pro van Flips...

[quote:9192287f05]Als je de Philips ToUCam 720 hebt, dan stop maar met zoeken. Die werkt niet op de Mac. Had ik laatst ook gekocht en meteen weer teruggebracht. [/quote:9192287f05]

en die heb ik nu net gekregen, nog steeds niet werkende te krijgen?

alvast dank,

oscar

Naar mijn idee kan je die beter terug brengen. Maccam heeft daar geen drivers voor. :(

Check hier >>> HIER<<<< LINK!