Sinds gisteren de trotse eigenaar van een iMac Superdrive!!!
Gisteren vlug even PhotoBooth getest en alle werkte prima, tot vandaag toen ik hem weer opstartte: nu zie ik enkel een groen scherm, en niet wat de webcam zou moeten zien!
Iemand die weet wat ik zou moeten doen? Heropstarten heb ik al geprobeerd, maar lukt dus niet. ik ben ook niet vertrouwd met de software dus…
Hopelijk wil en kan iemand me helpen
Alvast bedankt hoor
[size=9:8cabf8ad28]
Mod MwM:titel aangepast[/size:8cabf8ad28]
Toevallig Boot camp gedraaid ? Die wil de drivers van de iSight nog wel eens naar de klote helpen, dan moet je de originele drivers van je restore-CD pakken en vervangen.
[quote:074694ed09="unSOUND"]Toevallig Boot camp gedraaid ? Die wil de drivers van de iSight nog wel eens naar de klote helpen, dan moet je de originele drivers van je restore-CD pakken en vervangen.[/quote:074694ed09]
Neen helemaal niet; heb haast niets gedaan
Bootcamp kan het niet zijn volgens mij, of ik moet da totaal onopzettelijk gedaan hebben (maar dat zou ik otch moeten zien hebben)
Kijk eens of je Webcam nog werkt met een ander programma. Maak desnoods een accountje aan bij iChat (AIM-account) en contacteer mij of Reno eens via iChat. Als dat nog gaat, moet je iets verkeerd doen hoor.
[quote:92fd0f1215]1. From the Apple menu, choose Shut Down (or if the computer is not responding, hold the power button until it turns off).
2. Unplug all cables from the computer, including the power cord and any display cables.
3. Wait at least 15 seconds.
4. Plug the power cord back in, making sure the power button is not being pressed at the time. Then reconnect your keyboard and mouse to the computer.
5. Press the power button on the back to start up your computer.[/quote:92fd0f1215]
[list=1:81c6bf4848]Ik heb er ook last van gehad, toen het PRAM gereset:
[*:81c6bf4848]Zet de computer op de juiste manier uit
[*:81c6bf4848]Koppel alle apparaten los
[*:81c6bf4848]Koppel als laatste het netsnoer los
[*:81c6bf4848]Wacht een minuutje
[*:81c6bf4848]Sluit het netsnoer aan
[*:81c6bf4848]Sluit [b:81c6bf4848]alleen[/b:81c6bf4848] het toetsenbord en de muis aan
[*:81c6bf4848]Start op
[*:81c6bf4848]Sluit alle andere apparaten aan (indien van toepassing)
Wel ironisch; vroger als ik problemen had met mijn Windows deed ik net hetzelfde (alles es losschakelen) en 2 op de 4 keer luktte het toen ook; maar bij de iMac is dit blijkbaar een reset