Webcamera onder windows op Mac zien: hoe?

Vraagje namens een medegebruiker: hoe kun je op de Mac iemand zien die onder Windows een webcam gebruikt? De windowsgebruiker zegt MSN te hebben, maar v.z.i.w. kun je niet met een Mac versie van MSN de beelden zien.

Is er een alternatief?

De volgende combi werkt: Mac: iChat PC: [url=http://www.aim.com/get_aim/win/latest_win.adp?aolp=1]AOL Instant Messenger[/url]

Ik geloof dat Yahoo Instant messenger ook werkt (voor zowel pc als mac beschikbaar)

of jullie kunnen ook beiden gratis Ivisit downloaden op www.Ivisit.com dan lukt het ook!

Is het AOL programma een beetje "foolproof"? Van iVisit weet ik dat het niet 't makkelijkste programma is (wel één van de besten naar mijn smaak).

Ach wat… de MSN generatie moet maar eens leren omgaan met iets anders dan alleen MSN! Het gaat in dit geval nl. om 2 meiden van 15.

foolproof... goh ehh... als je met windows om kunt gaan.... moet dit ook wel lukken denk ik?

Ik heb mijn zusje aol laten installeren omdat ik het vertik om msn te gebruiken… en die was binnen een paar tellen online… dus het lijkt me dat dit moet werken… :wink: