Webcams bekijken op safari

Ik zou graag deze webcams willen bekijken onder safari, alleen dit gaat niet, weet iemand een oplossing of moet ik exploror gaan gebruiken hiervoor...?

http://www.crtvg.es/CamWeb/primenucamarasflash.htm

iRamon

Het is weliswaar een heel erg trage website, maar ik krijg wel beeld als ik op een van die links klik.

Wellicht heb je windows media player nodig om wat te kunnen zien.
Ik denk niet dat IE zo anders met webcams om zal gaan dan Safari.

bij mij werkt het gewoon :: safari 1.2.1 (v125.1)

:? Ik heb dezelfde safari als macsterdam , en windows media player heeft er volgens mij niet veel mee te maken , maar ik heb em wel ; 'windows media player 9.0.0... maar geen beeld,

iRamon

Ik heb dezelfde versie. En dacht dat die streams misschien via WMP gedaan worden.

Wat krijg je dan wel te zien?
Zoals ik al zei het viel mij wel op dat het om een uitermate trage website gaat.

Ik krijg hier ook geen beeld met Safari. Andere browsers heb ik niet geprobeerd. Geen idee wat ik verder zou moeten zien, want mijn Spaans is een beetje roestig.

met Safari 1.0 werkt het niet goed. De pagina laadt eindeloos langzaam, de webcam werkt helemaal niet. Met IE echter geen probleem hier.

Werkt bij mij ook gewoon (Safari 1.2) Is idd retetrage site wel. Maar krijg ook gewoon beeld. Is volgens mij gewoon flash en geen WMP. Ik zie in ieder geval niets laden wat daar op lijkt. Misschien nieuwe flash plug-in installeren?

Zoals iedereen al heeft gezegd, retetrage site, maar als ik kijk bij activiteitenoverzicht zie ik dat hij een .jpg aan het laden is.....Het leuke is dat Safari niet weet hoeveel kb deze jpg is. Er staat dan ook 578k van ?. Ik heb een kwartier zitten kijken hoe de mb's oplopen in activiteitenoverzicht, ik ben gestopt bij de 5,6 mb. Ik heb echt geen slechte adsl verbinding, maar dit is wel erg slecht.

Volgens mij als we daar nu live heengaan, en terplekke kunnen zien hoe het daar is en als we dan terugkeren dan istie misschien ooit een keer geladen… :smiley:

Ik vind wel dat de site een waarschuwing moet geven dat modemgebruikers hier beter niet kunnen zijn.

Helaas moet ik wel constateren dat hij gewoon niet met Safari werkt en wel met IE.

werkt bij mij ook < de webcam"s niet> maar de rest radio /tv wel.helder beeld en geluid. <safari/ kabel >

Ik heb ook nog maar even gekeken in IE, daar werkt de site inderdaad een stuk sneller. Hoewel hij momenteel onder Safari ook een stuk vlotter laad. Zal wel een het tijdstip liggen.

Maar onder beide browsers krijg ik gewoon beeld te zien. En het is inderdaad een jpg bestand die hij om de 20 seconden herlaad.

Als de betreffende site zijn beeldjes van een axis webcam haalt, dan kan je het wel vergeten met Safari, (IE werkt ook minder trouwens.) Ik kijk altijd het lekkerst naar Axis webcams met Firefox (Mozilla).

Waarom werkt deze

http://www.bonairewebcams.com/BonaireReefCam.php

wel onder Safari 1.2?