webdav en ical hosting on Spymac

Ik ben een van de velen die me geregistreerd heeft op Spymac. Ik probeer mijn agenda te publiceren via wedav en al die andere dingen die je kan doen bij Spymac., maar hij weigerd steeds mijn paswoord

Wat kan ik hier aan doen, of moet ik eerst nog iets anders doen of zo??

Wie helpt me

Exact het zelfde probleem! het zal eerder bij spymac liggen dan bij ons. vervelend is het wel idd wat ze maken niet waard wat ze beloven.

Ik heb hetzelfde, en word er een beetje verdrietig van. Niemand laat wat weten hoe lang het kan duren.

Voorlopig nog maar even geduld houden denk ik.

Hmm..jammer dit te horen. Had er wel hoge verwachtingen van..

Anyways…ik heb een eigen WebDAV op m’n webserver draaien om m’n agenda te publiseren…dus heb geen last van problemen met Spymac…mocht dit niet het geval zijn, zou ik uiterraard ook een account bij Spymac hebben :slight_smile: Geweldige service!

Jullie kunnen dus ook nogsteeds niet inloggen op de Spymac FTP server?

Mijn FTP programma Transmit geeft bij mij namelijk nogsteeds ‘Login incorrect’

Of gaat het hier alleen om iCal publishing?

ook ftp werkt niet bij mij , ook met transmit idd

Toen ik in februari een account bij Spymac activeerde, had ik een tijdje dezelfde problemen. FTP werkte wel, maar op de WEBDAV-server kon ik niet inloggen. Een paar mailtjes heen-en-weer gestuurd naar techsupport@spymac.com en toen werkte het een paar dagen later wel! Maarja, dat was in februari en toen hadden ze het wellicht nog niet zo druk als nu ....

Op dit moment heb ik wel regelmatig problemen met de email-server van Spymac bij het ophalen van post.

robert

Hmm..het klinkt alsof ze een beetje capaciteits problemen hebben :/

Misschien zijn de problemen net verholpen, want voor het eerst in een paar dagen kan ik filmpjes die ik bij Spymac heb staan weer zien.

Ik heb ook hetzelfde probleem. Als ik probeer in te loggen via Goliath krijg ik steeds 'unauthorised user' error messages, en als ik via Spydisk probeer in te loggen kan ik noch uploaden noch downloaden. Een dikke week geleden een bericht naar Spymac gestuurd maar nog steeds niks van ze vernomen.. :x

even ter info:

De makers van Firefox hebben ook een goeie agenda

en oa XS4ALL hebben een nieuwe dienst voor klanten

Deze twee gratis apps heb ik gecombineerd, en het werk fabuleus!