Wie kan mij helpen??? Ik heb - vanwege een foutmelding bij de publicatie - mijn weblog tijdelijk verplaatst naar een offline website (en mijn website gepubliceerd zonder blog). Maar er is iets fout gegaan bij het verplaatsen. Ik heb nog wel de blog hoofdpagina, maar de onderliggende artikelen en archief zijn leeg!! Terugplaatsen lukt ook niet meer Ik heb wel het bestandje [i:64eb0864b2]Domain[/i:64eb0864b2] gevonden in de bibliotheek, maar die kan ik niet openen? Is er een manier om mijn blog te redden?
Met gebruik van je recente Time Machine backup, is het zo gepiept. gewoon die map naar een moment eerder herstellen.
Je maakt toch wel backups he?
PS.
Als je helemaal geen backups hebt, kun je mogelijk een hoop teksten via de Google index terugvinden. Google eens naar je site en kijk naar de cache.
Tja.... als het zo makkelijk was Ik heb stom genoeg een tijdje geleden iets veranderd in de harde schijven waarop de backup gemaakt werd en heb dit niet bijgewerkt in de Time Machine. Dus kreeg ik bij het zoeken de melding dat de back up schijf niet gevonden kon worden...
Stom, stom, stom. Harde les.
Ik ga eens googelen, kijken of ik wat kan vinden…