WebMSN ook voor de mac?

Op www.tweakers.net staat een heel verhaal over een nieuwe webmsn van microsoft, hiervoor heb je geen losstaande client meer nodig. Weet iemand of deze ook werkt op de mac? Ik kan het nog niet testen want ik zit nog op mijn werk. :(

http://webmessenger.msn-int.com/ kun je het testen. :slight_smile:

Volgens mij staat er

[quote:08cdab95f4]A web browser: Microsoft Internet Explorer 5.0 or later, Netscape 7.0 or later, or Mozilla 1.6 or later, running in Microsoft Windows.[/quote:08cdab95f4]

Je hebt dus windows nodig inclusief een browser die daarvoor gemaakt is. Waarschijnlijk werkt het wel maar meestal is dit een gedeelte. Ik kan met Safari en met explorer niet mijn passport invullen dus vandaar.

succes,

[quote:effb4c3ed4]Your web browser is not supported by this version of MSN Web Messenger. MSN Web Messenger may not work as expected with this browser.[/quote:effb4c3ed4]

:frowning:

Bij mij doet 'ie het ook niet, er wordt gezegt dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord fout is, terwijl deze juist zijn :?

Als ik me niet vergis is dit ding er al langer... Je moet er voor betalen want je gewoon hotmail account is niet goed genoeg, je moet eerst een netpasword kopen of zo iets. het is voor mij al een hele tijd geleden dat ik dit nog bekeken heb maar ik dacht me zo iets te herinneren. En dan kan je de msnbrowser of hoe het ding ook heet gebruiken.. Volgens mij kan je je er beter niet aan wagen want ik denk niet dat het de moeite waard is!

Ook hier geen resultaat, Wachtwoord en inlognaam fout terwijl die goed zijn!

Ik was een tijd geleden van plan om zoiets te maken. Het is redelijk makkelijk te maken, want er is een opensource script die eigenlijk al het vuile werk doet. Je hoeft zelf alleen de layout aan te passen en je kan wat nieuwe features toevoegen. Het werkt overigens ook op de Mac.

Is het misschien een idee als ik 't alsnog maak speciaal voor Mac’ers?

Zou tof zijn!

en tot die tijd moeten we het maar doen met http://www.e-messenger.net/ 8)

[quote:12117acc86="OReason"]Ik was een tijd geleden van plan om zoiets te maken. Het is redelijk makkelijk te maken, want er is een opensource script die eigenlijk al het vuile werk doet. Je hoeft zelf alleen de layout aan te passen en je kan wat nieuwe features toevoegen. Het werkt overigens ook op de Mac.

Is het misschien een idee als ik 't alsnog maak speciaal voor Mac’ers?[/quote:12117acc86]

uhhu :slight_smile:

[quote:9730a4b8a4]Ik was een tijd geleden van plan om zoiets te maken. Het is redelijk makkelijk te maken, want er is een opensource script die eigenlijk al het vuile werk doet. Je hoeft zelf alleen de layout aan te passen en je kan wat nieuwe features toevoegen. Het werkt overigens ook op de Mac.

Is het misschien een idee als ik 't alsnog maak speciaal voor Mac’ers?[/quote:9730a4b8a4]

een woord:… DOEN! 8)

jep mijn zegen heb je!

Standaard werkt t opensource script al. Alleen moet men dan eerst een account aanmaken op de site, dan msn dingen instellen en dan kan je pas inloggen. Dat is natuurlijk onzin. Je moet gewoon gelijk kunnen inloggen. Dat is mogelijk, alleen moet ik heel het script uit elkaar halen.. daar ben ik dus mee bezig :D. Maar dat kan een tijdje duren.

Nu werkt het wel, ik heb net getest met firefox en het werk perfect. Echt cool gemaakt allemaal. je moet wel de pop up block uit zetten voor je kan inloggen. ik weet niet als die in safari werkt... ik ben niet zo', safari fan. check it out: http://webmessenger.msn.com/

In Safari werkt het ook prima, en idd wel popup blokker uit zetten!

Herstel

Ik kan wel inloggen enz, maar kan niet berichten ontvangen.
Ook niet zenden krijg je een mooi popup venster die niet actief is.

:oops:

OReason, lukt het een beetje?

gr
winston