Webooti: stevige concurrentie

;)

http://www.webooti.com
http://webooti.canalblog.com

Eén woord: Gruwelijk! :x

[edit] Nadat ik dit bericht plaatste kreeg ik deze melding:

Failed sending email :: PHP ::

DEBUG MODE
Line : 235
File : emailer.php

Beetje vaag.
[/edit]

What the f**k!

:cry:

lache, best kewl zo'n ding ...voor de kleintjes :D (verder is mijn Frans uitermate slecht dus...)

Gaaf hoor. En als concurrentie voor wat is dat bedoeld dan? Ziet er wel aardig vandaal-bestendig uit en is niet duur met 599 euro. Inderdaad handig in een klaslokaal of internetcafé.

Laat die Fransen zich maar bezig houden met treinen.....

Sorry,

maar WAT EEN LELIJk APPARAAT!!!
:cry: :cry: :x :x :cry: :cry:

Ik denk dat kinderen beter meteen kunnen leren werken met een normale computer.

Scheelt je ook weer 600 euri. En inderdaad, wat een lelijk ding. :x

6oo euro? al maar de specificaties gekeken?

INTEL Pentium II 300Mhz
128MB RAM
8Gb Disc
13’’ TFT
A5 Wacom tekenblad
en, ja ja een AZERTY Toetsenbord!

Ik bied hierbij mijn oude Imac G3 (ook 300Mhz, 256 Mb Ram, 80 Gb en dvd speler) aan voor 600 euro.Lijkt mij een scherpe aanbieding vergeleken bij die webooti.

Kortom, als je een compu voor je kinderen wil, koop dan een echte. Koop echter liever een voetbal.

Best een goed idee: een gemakkelijk te bedienen computer voor onderwijs doeleinden. Vooral in het speciaal onderwijs. Nu nog goedkope software erbij!

@earnst jelke: De specs zijn niet zo heel belangrijk. De meeste educatieve software gebruikt alleen simpele 2D graphics met een beperkt aantal kleuren op een heel lage resolutie.

Waarom zou je kinderen op een step moeten leren fietsen? Of wat dacht je van autorijles in een botsauto?

Ik vind het ding vooral te duur, zeker voor het onderwijs, waar de middelen toch al zeer beperkt zijn. Je kunt (en daar ging het mij vooral om) voor ongeveer de helft van de kosten een computer kopen. Bijvoorbeeld een iMacje. Of als je dat liever hebt een pceetje. Kun je bovendien het geld dat je overhoud besteden aan software. Zoals kabouter_dibbel al zei “nu nog goedkope software”.

Ik denk ook dat hardware niet zo enorm ter zake doet, goede educatieve software is vele malen belangrijker. Dat is dus des te meer een reden om niet onevenredig veel geld uit te geven aan een apparaat dat eigenlijk in “de grote mensenwereld” niet voldoet.