Ik wil graag een website beginnen met iemand (of meedere)
Ik ben 14 jaar, werk een beetje met iWeb. Ik heb al een site, maar daar komen (bijna) geen bezoekers op dus vandaar. Ik dacht dat als ik met meerdere mensen zou beginnen, dat het dan misschien wel een succes zou worden!
De website zou moeten gaan over Photoshop en Final Cut Studio 2
Bijvoorbeeld Tutorials, tips, trucjes enzovoort.
Als je zelf nog dingen in gedachte had, die op de website moeten moet je even mailen.
Wie zou hieraan mee willen doen?
Ik zie het wel!
Het is niet zo dat ik heeeel professioneel ben ofzo hoor! (14 jaar )
Probeer eens podcast te zoeken met als zoekwoorden: "Final Cut Studio" en "Photoshop"
Letterlijk tientallen gigabytes aan podcasts zijn er beschikbaar...
Zoveel nut en bezoekers zal het volgens mij niet lokken denk ik... Tenzij je alles opnieuw filmt in het Nederlands (wat zééééér tijdrovend is!!)
Mvg,
P.S: tip voor je site: probeer binnen 1 thema te blijven. Het komt nogal rommelig over als je met verschillende thema’s gaat klooien…
[quote:2be399aac3]Tenzij je alles opnieuw filmt in het Nederlands (wat zééééér tijdrovend is!!)[/quote:2be399aac3]
Als we dat nou met z’n allen doen, hoeft het helemaal niet zoooo lang te duren. Ik wil gewoon een website waar iedere week een nieuw tip, tutorial op komt. In het nederlands. Want ik zie heeeel veel site’s in het engels over PS en FCS2 maar niet zo veel in het nederlands.
Ik heb nu nog geen verstand van PHP en dat soort zaken, maar ik heb wel dreamweaver en een boek over dreamweaver. Dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik ga gewoon dit weekend me helemaal verdiepen in PHP enz. + dreamweaver en dan denk ik dat ik al heel wat weet! :D :wink:
Ik doe niet mee, maar vind het wel een goed intiatief: zo doe je ervaring op met het bouwen en promoten van een website en leer je aldoende wat wel en niet werkt. Ik wens je/jullie veel succes!
ik vind dit ook een heel leuk initiatief! eb er verder geen verstand van dus ik zal jullie niet storen met vragen maar als jullie dit serieus nemen dan denk ik dat het wel wat wordt! veel succes met je onderneming!
ps: iets van een site van het allermakkelijkste in dreamweaver/photoshop/… tot het degelijke artistieke niveau zodat je je echt kan opwerken?
[quote:487b3e8358="MacApp"]Zodra ik een bestaand project afheb wil ik gerust meewerken aan de site.[/quote:487b3e8358]
Ik sluit me er bij aan. Ben zelf multimediaredacteur en onderhoud op dagelijkse basis een regionale nieuwswebsite, daarnaast werk ik veel met photoshop. Als je een goed concept hebt, met een kant-en-klare site, neem dan maar eens contact op.
Hoeveel ruimte denk je nodig te hebben?
Domeinnaam is iets wat je wel zelf kan regelen. Bijvoorbeeld bij www.transip.nl
Ze rekenen maar 7 euro incl. btw per jaar ongeveer voor een domeinnaam, dat zijn dus al je kosten.
Ik kan je vervolgens helpen met de juiste instelling om hem aan mijn server te hangen.
Ik heb gewoon een echte server aan de AMS-IX hangen dus met goede snelheid e.d.
[quote:213d0fbb49="sanne's studio"]Ik zal een beginnen met echt een site bouwen, als ie klaar is laat ik het wel weten! :D[/quote:213d0fbb49]
Begin maar eens bij het begin, haal je spatie's en speciale karakters weg uit je url
Dus geen Sanne's Fims
Dan krijg je geen %27 en %20 in je url
http://home.planet.nl/~terps209/Sanne%27s%20Films/Welkom.html
Ik heb een beter idee. Ik maak nu eerst een begin website, zonder tutorials enz. Ik zet hem online, zodat jullie hem kunnen zien. Als je dan mee wilt werken aan de site, dat je dan even een mailtje stuurt? :wink:
Ik ga nu snel bezig, zodat ik snel kan kijken wie er mee wil doen!