Website bouwen voor profesionele fotograaf.

Ik ben Hendrik Jan van Beek. Al sinds 1984 zelfstandig freelance fotograaf. Ik zoek iemand in de omgeving van Utrecht, zelf woon ik in de Bilt die een website voor mij wil bouwen waar foto,s door klanten kunnen worden gedownload, ook High Res.

Wat daar tegen overstaat is dat je een percentage van de omzet krijgt. Wat ook belangrijk is is dat als er nieuwe foto,s zijn deze zo snel mogelijk online moeten komen. verder wil ik e.a mondeling toelichten.
Ik denk dat van wat dat oplevert je een goed maandsalaris kan hebben.

Een beetje feeling met fotografie is denk ik wel belangrijk. Het gaat voorals nog voornamelijk over Koninklijkhuis, polo, en stockfoto,s.

Denk je dat dit wat voor je is, mail me dan even, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

Groet, Hendrik Jan van Beek

Hoi Hendrik Jan,

Welkom op dit forum. Ik schuif deze vraag door naar ons speciale webontwikkelaars-forum waar mensen zitten met verstand van zaken. Hopelijk ziet iemand hier een leuk project in!

Kijk eens naar dit: http://www.pixaria.com/ Ben je al 90% klaar denk ik. Zoek iemand die er een mooie template en introductie bij maakt.

ziet er een degelijke basis uit Pixaria. Maak kan je ook een eigen css daar in steken? Iemand ervaring mee?

Hendrik Jan ik woon in België en weet wel wat van css.
Als je wil kan je me contacteren voor een css file te maken om het design van de pixaria site aan te passen(als dat gaat, vrees er tog wat voor) voor een 1malig bedrag.

een full site kan ik helaas nie maken, heb geen ervaring in e-comerce, en woon wat ver voor een degelijke samenwerking :wink:

Wat ik nog vergeten ben en dat is ook wel handig om te weten dat ik meer dan 30.000 foto,s kwijt moet en dat daar elk jaar zeker 5.000 bij komen. dus het bouwen van een eenvoudige site is voor mij nog wel te doen maar met zo,n data-base komt er meer voor kijken vandaar graag iemand in de buurt. De verdiensten kunnen ook hoog zijn, nu verkoop ik elke plaat voornamelijk via persbureau's. en die berekenen terecht natuurlijk 40%

Maar ik wil dus zeg maar m,n eigen persbureau’tje beginnen. Het hoeft niet allemaal in een keer online.
Maaar ik moet er toch eens mee gaan beginnen. en dan heb ik nog ongeveer 25 jaar fotografie analoog, dus dat is een mega klus.

Dank je Martiniman, Dat is een goede tip, nu inderdaad nog iemand vinden die dat voor me wil doen. Uiteraard tegen een faire vegoeding.

Ik heb een zeer sterke interesse. Ik heb je ook een privé bericht gestuurd.

[url=http://www.ktools.net/]Klik![/url]

heb ook wel interesse. ik woon in utrecht.

Hendrik Jan, ik heb je een email gestuurd, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen.

Al iemand reactie ontvangen?

Zal niet de eerste keer zijn dat een TS niks meer van zich laat horen :sealed:

[quote:db419c4af2="konijn"]Al iemand reactie ontvangen?[/quote:db419c4af2]

Nope :roll:
Helaas

uit ervaring weet ik dat met HJ goede afspraken zijn te maken (not). Had zo`n 15 jaar geleden een afspraak met hem, werd door hem enige malen verschoven en hij kwam uiteindelijk niet opdagen......(dus zit ik nog te wachten...)