Website draaien via nasserver (wd mybook worldedition II)

Hoihoi.

Ik heb mijn webite nog draaien via mobileme, maar aangezien deze over een tijdje verdwijnt ben ik me aan t orienteren om mijn website over te plaatsen naar een andere hosting.

Maar volgens een kennis van mij kan ik de website ook via mijn nasserver laten draaien, dat zal wel mooi zijn :-)

Heeft iemand zn of haar site draaien via de wd mybook, zo ja, hoe kan ik dat instellen in het menu van mijn nas in bonjour?

Alvast hartelijk dank voor het lezen ;-)

Ik zou m lekker extern hosten. Kost een tientje per jaar. Ik weet niet welke uploadsnelheid je thuis hebt, maar buiten glasvezel is het meestal maar een paar mbit. Bij een hosting provider is er wel wat meer bandbreedte naar het internet. Volgens mij kan je van 10 euro niet eens de stroom betalen voor een jaar hosten ;)

Bedankt voor je reactie.
Mijn uploadsnelheid bedraagt 3,64Mbps.
Niet 1 van de traagste dacht ik zo...

als je NAS kapot gaat ben je meteen offline met je site. Bij een hostingprovider heb je veel meer beschikbaarheid voor een mindere prijs dan wat je thuis aan kosten maakt (stroom, afschrijving etc)

Hoihoi.
Ja, dat is ook weer zo, zover had ik helemaal nog niet nagedacht, dan ga ik op m'n gemakje een hostingprovider zoeken, heb nog tijd zat ;-)