website in Keynote presentatie niet meer in iWork '09?!

Het kan aan mij liggen, maar is het nou zo dat Apple stiekem een handige functie uit Keynote '09 heeft gehaald die die er pas sinds '08 in zat??

Ik gebruikte het ‘embedden’ van websites regelmatig in presentaties. Een erg handige functie die nu nergens meer te vinden is en ook uit de documentatie is gehaald. Vreemd genoeg werken de embedded sites in presentaties uit Keynote '08 nog wel in '09. Sterker nog, je kan ze kopiëren, in een nieuwe presentatie zetten, url aanpassen en zo alsnog deze superfunctie gebruiken.

Ik kan geen reden bedenken waarom ze deze functie uit '09 hebben gehaald, iemand een idee?

Looks like the web view functionality is still there in Keynote '09, it's just that the way to add it has been removed. Mostly likely due to the fact that web view has its problems. Like for instance, it won't render the new MobileMe web site at www.me.com. They probably felt it was better to remove the feature than for us to have a bad experience with it.

ik mis ook een aantal functies zo zat vroeger in de balk 'slimme annimatie' die is er nu nog wel maar dan via het menu. kan je dit op een of andere manier weer terug in de balk plaatsen?