Website linkt alleen nog maar door naar Server

Hallo.

Nadat ik een paar correcties heb doorgevoerd op mijn site,
(gebouwd met GoLive) en het uploaden was voltooid krijg ik niets meer te zien van m’n eigen website. Als ik www.eigensite.nl type linkt deze alleen nog maar door naar de Server.
Heel kort komt Safari met de het bericht: 'Kan pagina niet openen omdat er geen gegevens vanaf deze lokatie kunnen worden geladen."
Daarna kom ik op http://www.vuurwerk.nl/index.php?sitemap

Ik heb met Fetch contact gelegd, de zaak bekeken en de mappen staan er nog op.
Vreemd dus?
Daarna heb ik met Rapidweaver een nood pagina gemaakt: “site onder constructie”
om te testen of dit wel zichtbaar zou worden maar ook dit wordt niet getoond.
Wat kan ik doen om mijn site weer snel zichtbaar te laten zijn?
Gr.F.[/b][/i]

Ahum (Lees www. eigen site niet te letterlijk want dat is een site die nl. wel bestaat.)

upload je wel in de goede map. Er zijn vaak verschillende domain mappen, echter eentje is maar goed zoals bijvoorbeeld public_html had je al eerder iets geuploaded naar deze server

LOL voor de eigen site.

Kan het zijn dat de index.htm of index.html of welke startpagina je ook moet gebruiken niet wordt gevonden?

Er staan inderdaad verschillende mappen. De site is ooit door een ander gemaakt. Ik ben het echter zelf gaan beheren. Via Fetch ~ 'Get' heb ik de map waar het om draait binnengehaald. Dan is ie wel te zien met b.v. Safari. Het werkt dus wel op de computer. Moet ik misschien al die andere mappen maar weghalen? En dan maar zien of het opgelost wordt?

de lijst bestaat uit:

een map met _notes
een map met content_pages
een map met frameset_fh
een map met images
icoon index.html
een map met movie_pages
een map met pag_07
icoon test.html

Als je die index.html nou eens hernoemd naar index.htm?

Dan komt ik weer bij http://www.vuurwerk.nl/index.php?sitemap Alleen duurt het veel langer eer dat dit in beeld komt.

Hoera! Ik ben weer on line: wie gaat er schuil achter frenzy? www.franshofmeester.nl Het heeft inderdaad met het benoemen van mappen te maken. De oplossing is als volgt: Als je inlogt via internet bij je de provider op de server dan staat daar bij mij een Path naam met: www De naam van de map die je upload naar de server moet je ook www noemen. Ik heb dit met Fetch gedaan. Daarna op refresh geklkt en voila! Met dank voor de tips