website makers gezocht

Ik weet niet of dit het juiste forum is maar ik zoek iemand die voor mijn bedrijfje (Isolatie) een goede en simpele prof. website kan maken, niet zwart ofzo gewoon volgens de regels, Makers laat eens wat van je horen. ruudvan

Ik ben wel geïnteresseerd, je kunt me een pb bericht sturen als je wat meer wilt weten.

[quote:58e70ebb36="ruudvan"]Ik weet niet of dit het juiste forum is[/quote:58e70ebb36] Dit is het juiste forum daarvoor, tot zover ik weet althans :wink: Als het geen haast heeft geef ik me over een paar weekjes op als ik meer tijd heb :| Maar ik denk dat je al genoeg andere kunt vinden hiero, maakt mij niet zoveel uit. Zijn toch allemaal slimme, leuke mensen :)

Check de eerste link van mijn onderschrift voor een deel van mijn portfolio :wink: PB me voor meer info...

Ik heb ook zeker wel interesse. Stuur me maar een privé bericht over wat je precies wilt en natuurlijk wat je er voor over hebt... :wink:

Hallo Ruud,

Ben natuurlijk ook geïntresserd.
Ik heb je een PB gesuurd met wat recente sites.

Thom

Sorry, geen tijd. Ik zit tot over mijn oren in het restylen van een drietal sites.

En? Al een webbouwer uitgezocht? :D

bedankt voor de snelle reacties, ik heb vandaag pas alle antwoorden gezien maar nog niet alles gelezen, ik zal in ieder geval zo snel mogelijk elke reactie persoonlijk bericht sturen. maar dit weekend nog niet! groeten ruudvan

Ik ben ook geintereseerd. ik was ff afwezig wegens het bouwen van men flash website. Kijk in men onderschrift :)

En al iemand gevonden voor het maken van je website? :wink: Was wel benieuwd eigenlijk.. :innocent:

Ik heb op zich ook wel interesse. Stuur een PB of e-mail met wat meer spec's, als je wilt. Advies is gratis, ook als het uitkomt op wat voor soort ander je eventueel het best kunt vragen... ;-) 8)