Website probleem bij Macs

Hoi, ik ben absoluut geen Mac user, ik ken er echt weinig van. Ik heb een website ontworpen voor mijn Aikido dojo en hier ligt het probleem dus. Windows users kunnen men site wel bekijken, maar ik kreeg klacht van een dojolid die een Mac gebruikt dat ze de website niet kon zien. Hoe zit dat juist? Waarom is dit? Kan ik hier iets aan doen? Hier is de link naar de website voor verduidelijking: http://www.acdaruma.com

Ik ben de website nu in ASP aan het maken, zal er zich dan ook eenzelfde probleem voordoen?

Hartelijk bedankt alvast

Hier prima in FireFox (1.5). In Safari doet ie helemaal niks idd.

Toch wel in Safari (2.0.3). Duurde alleen heel erg lang. Nu is ie prima!

Hier laad alles zeer snel en, zo te zien, probleemloos op Safari 2.0.3

Niks aan de hand hier... zowel in Safari 2.03 als in Firefox (1.0.7 en 1.5) en Internet Explorer 5.2 doet ie het prima. Misschien gewoon een trage server? Nu zelf de HTML/CSS leren schrijven in plaats van die Macromedia onzin en je krijgt een 10! :D

(de volgende keer het juiste forum, dan krijg je nog meer reacties)

hier in Safari, 2.0.3 (417.8), doet hij het prima! ik zou alleen wel je tekst uitvullen, maar dat is een cosmetische voorkeur die ik zelf heb.

Hmmm, op Safari 1.3.2 komt de site ook heel vlot te voorschijn. En op Camino v1.0beta2 ook vlotjes. Hier geen probleem dus :D

Welke browser (versie) en welk OS gebruikt die persoon?

Hier ook probleemloos, achter een proxy met safari 2.0.3

No problem here :)

Perfect hier!

Die dojo in merksem? Is dat in de topsportschool?

Groeten
Jonas

Ziet er goed uit met Safari 1.3.2 (v312.5) op mijn iMac G4 met OSX 10.3.9! :apple:

hier ook alles ok, met de nieuwste updates Kvind het wel n mooie site trouwens

[quote:947b0e0f33="MGFotostudio"]Hier laad alles zeer snel en, zo te zien, probleemloos op Safari 2.0.3[/quote:947b0e0f33]

yep :wink: Max

* topic verplaatst naar webontwikkeling *

Hier heb je nog meer kans op antwoorden.

Maar wel veel van hetzelfde. Geen probleem met Safari 2.0.2.

Ziet er hier ook prima uit in Safari met OSX 10.4

Het werkt ook met 10.3.9 en safari 1.3.2

Waarschijnlijk kijkt de studente met IE 5 onder Macos 9.... en ja, dan kan het misgaan ja.

[quote:fe2d37052b="chonazz"]Perfect hier!

Die dojo in merksem? Is dat in de topsportschool?

Groeten
Jonas[/quote:fe2d37052b]

Jah, dat is in de grote sportzaal :slight_smile: Ik ben er zelf wel nog nooit geweest, ik train altijd in Turnhout

[quote:fe2d37052b=“macpro”]Maar wel veel van hetzelfde.
Geen probleem met Safari 2.0.2.[/quote:fe2d37052b]

Wat bedoel je met veel van hetzelfde? Je bedoelt het kleurenthema?
Je moet wel beseffen dat ik moe moet beperken tot een traditionele japansachtige kleuren/layou stijl, ik kan er niet zo maar coole flashy dingetjes in gaan proppen :stuck_out_tongue:

Bedankt voor alle replies! Ik zal eens nahoren wat het dojolid als browser en OS gebruikt, want blijkbaar werkt het toch allemaal prima.