Ik heb een website via iWeb (ik gebruik FTP servertje). Nu is het in het begin allemaal goed gegaan, en de website staat ook online enzo. Maar nu heb ik de laatste keer wat aanpassingen gemaakt in de website. Nu wil ik dit uiteraard updaten maar dit lukt niet? Ik kies steeds voor "publiceer volledige website" maar vervolgens zie ik de aanpassingen niet online verschijnen??
Ik doe eigenlijk niks anders dan voorheen? Ik heb al een nieuwe map in mijn FTP server gemaakt, en een keer hier heen gepubliceerd maar nog steeds zie ik de aanpassingen niet? Wat gaat er fout??
Ja de index.html wordt vanzelf in de root gezet door iWeb toch?... of deze naar mijn site verwijst weet ik niet, hoe kan ik dit testen?http://imageshack.us/photo/my-images/825/schermafbeelding2011052j.png/
Zoals het zich laat aanzien klopt de bestandsstructuur wel, de index.html staat inderdaad in de root. Ook ziet het er naar uit dat alle bestanden keurig zijn geupload door iWeb.
Ik zoek het probleem dan inderdaad ook, net als Nickybbb, in je browser.
Indien je Safari gebruikt, vóórdat je de de pagina opent, één of twee keer alt-cmd-E (Empty cache) gebruiken voor het legen van je cache geheugen van de browser. Als de pagina eenmaal op het scherm staat, kan je altijd nog een extra keer cmd-R gebruiken (Refresh page).
Mijn site doet momenteel helemaal niks meer.. Ik ben aan het wachten op mijn hosting provider, dat hij even alles weer in orde kan maken op mijn FTP servertje :)