[WEBSITE] Urban Music Charts

Heb sinds een dag of 2 mijn website op het internet staan, en was benieuwd wat jullie er van vinden :roll:

WWW.URBAN-MUSIC-CHARTS.NET

Je kunt hier onder andere:

• Chart Songs downloaden op Urban gebied
  • De laatste full albums downloaden op Urban gebied
  • Online (de nieuwste) videoclips bekijken
  • Plus alle nieuwtjes uit de Urban wereld volgen…
  • Online muziek luisteren

R&B - HipHop - Dancehall - Reggaeton - Bootleg - Soul - Slowjam - and more!

Groetjes,
Atilla

Tof, zo'n site zou echt heel cool kunnen zijn als het over muziek zou gaan.

En Safari vind je menu en gbook niet echt lief. Het werkt wel, maar nogal buggy.

Lauw Man! :wink: :wink:

[quote:195ec43864="KarelWillem"]Lauw Man! :wink: :wink:[/quote:195ec43864] Lauw! dat is rotterdams :)

Jammer dat het in safari niet echt lekker werkt hier, maar wel leuk opzich :slight_smile:

tsjah kan niet echt wild worden van het design.. layout opzich wel ok maar ik mis iets met kleur. Het komt bij mij nogal grauw over en daardoor krijg ik geen goed gevoel bij de website.

Verder zou ik er even op letten dat je op moet lettenmet het niet te veel lettertypes en lettertype grotes gebruikt. Je hebt ook bepaalde knopjes (plaatjes) waar je geen plaatje voor hoeven gebruiken maar puur met css kan maken waardoor het ook weer makkelijker aanpasbaar is.

Verder veel succes er verder mee!

Freems (ook rotterdams 8) ) weghalen aub!

even over de inhoud, ik kan gewoon ene album downloaden van pdiddy? Lijkt me niet bepaald legaal.... niet dat het mijn probleem is maar wel die van jou. Je mag namelijk geen muziek aanbieden, je mag het downloaden maar niet uploaden.

heb je dit ook met onze vriendelijke vrinden van Buma Stemra overlegt? Denk niet dat die het zo tof vinden dat jij zomaar en gratis cd's te downloaden zet :)

meer albums!! :D