websitegegevens Safari niet te verwijderen

Bij ‘voorkeuren’ in Safari kun je bij het tabblad ‘privacy’ en dan ‘beheer websitegegevens’ bestandjes verwijderen.
Naast bestandjes met namen als ‘cookies’, ‘cache’, ‘lokale opslag’ en ‘programmacache’ staat er bij mij nu een met de naam ‘Databases’. In dit geval betreft het de sitenaam Adyen.com en als subnaam Databases.
Met de button ‘verwijder’ krijg ik dit bestandje niet structureel weg en dat voelt niet goed. Het komt telkenmale terug. Ik bezoek de site dan niet en heb de internetverbinding uit.

Hierover 2 vragen;

1. Wat zijn de mogelijkheden dit ‘bestandje’ weg te krijgen?
  2. Ergens moeten die ‘bestandjes opgeslagen staan. Waar is dat en hoe kom je daar?

Vast dank voor jullie reactie(s).

Reeds opgelost. Stond ergens in de systeemkrochten als database bestandje. Betreffende mapje verwijderd en herstart.

Dag Walkingfingers.
Ik zit met zelfde probleem (Proximus.be Databases.) Kan je mij even doorgeven waar je dit bestand hebt gevonden a.u.b.
Alvast bedankt,
Dédé

Dag Dédé, kan me zo niet meer herinneren waar precies. Ik meen via de volgende weg: Bibliotheek>Safari>Databases en daar meen ik het gevonden te hebben. Succes.

Walkingfingers, inderdaad. Via Finder -> Ga -> ‘option’ ingedrukt houden en Bibliotheek komt te voorschijn -> Safari -> Databases.
Alleen was ik vergeten om de toets ‘option’ te gebruiken bij.
Thanks.