websites openen vanuit mail

in sommige mails wordt er voor verdere info verwezen naar websites ; het probleem is dat ik in sommigen ontvangen mails wel met het "vingertje"kan klikken op het adres maar het niet open gaat . ligt het aan mijn instellingen of is het probleem bij de verzender ? iemand ??

harry

ik ken het probleem, erg lastig. ik denk dat het aan de verstuurder ligt, dat het een outlook ie6 en windows 1, 2, 3tje is.

daan.

Soms krijg ik mail met een link in een plaatje of gewoon in de tekst, maar als ik die doorstuur is bij de volgende ontvanger de link niet meer aanwezig, ook doorsturen als origineel biedt geen uitkomst. Hoe kan dat nou? Wat doet Mail daar nou mee?

Waarschijnlijk nog mail onder Jaguar (of vroeger?). Ik had dit vroeger ook. In Panther (Mail 1.3.x) is dit bij mij opgelost. Als je natuurlijk zélf met deze recente software zit, dan moeten we verder kijken.

Puur ter bevestiging: ook bij mij is het (overigens zeer irritante) probleem opgelost sinds ik met Panther werk. Met Jaguar had ik bv. niets aan e-mail van 'On Stage' en 'Kranten.com'. Nu werkt het vlekkeloos.

bedankt voor de tips . zit inderdaad nog op jag. tijd om te switchen naar dat ander beest . thanks ,

harry