[WEBTIP] Padding kan haperen bij gebruik commentaar in IE6

Hey allemaal,

[size=20:70a7fdafbe][b:70a7fdafbe]Zie mijn tweede post hieronder voor het goede verhaal…[/b:70a7fdafbe][/size:70a7fdafbe]

Ik ben er zojuist, bij het testen van mijn website achter gekomen, dat het Box Model Hack, dus met voice-family en breedtes voor de verschillende browsers, kan haperen in Internet Explorer 6 als je iets gebruikt.

Ik gebruikt op de eerste regels van mijn website een kleine copyright-vermelding,
<!–
copyrightvermelding

Internet Explorer 6 interpreteerde het box model hack helemaal verkeerd. Blijft een vreemde browser, dat Internet Explorer :wink:

Veel succes met jullie websites!
Jaap

[quote:8b378a9ed1="WebJ"]Hey allemaal, ... kan haperen in Internet Explorer 6 als je iets gebruikt. [/quote:8b378a9ed1] [quote:8b378a9ed1="WebJ"] Ik gebruikt op de eerste regels van mijn website een kleine copyright-vermelding, <!-- copyrightvermelding --> [/quote:8b378a9ed1] [quote:8b378a9ed1="WebJ"]Internet Explorer 6 interpreteerde het box model hack helemaal verkeerd. [/quote:8b378a9ed1]

Ik kan er geen wijs uit wat aan de hand hiervan het probleem is. Wát zorgt er voor dat het niet werkt? Wat heeft je copyright-vermelding er mee te maken? En, als vervolg, wat doet IE6 dan verkeerd?
Je maakt het ons er op deze manier nog niet echt makkelijker op… :?

Nou kijk, ik heb het inmiddels al weer wat verder onderzocht en ik weet nu precies waar het probleem zit, het zat 'm niet zo zeer in de box model hack dus ik zal dadelijk even m'n beginpost aanpassen.

Sorry voor de onduidelijke uitleg:
Als je
<!–
commentaar

in de eerste regel van je website gebruikt, boven de rest en <html> (dus als je in de broncode kijkt en als eerste dat <!-- blabla → ziet), dan weigert Windows Internet Explorer 6 de [b:d803c918c9]padding[/b:d803c918c9] op bepaalde onderdelen toe te passen. Zo waren twee grote onderdelen van mijn website veel smaller in die browsers. Snap je het nu een beetje?