weeknummers in iCal

Dag mensen, ik mis de weeknummers in iCal, kan er verder ook niet zoveel over vinden op internet, maar kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat mist. Of is er misschien een mod die weeknummers activeert of kijk ik er gewoon overheen?

In iCal ontbreken inderdaad weeknummers en dat is lastig wanneer je moet plannen. Als je echter je calender publiceert op je .mac pagina (of alternatieve webpagina) worden de weeknummers wel afgebeeld in je browser. Het is dus nog een tekortkoming van iCal en het beste is om alle opmerkingen te melden aan Apple (kan rechtstreeks vanuit het applicatiemenu).

Gaston Melis

http://icalshare.com/index.php?topic=misc&page=3

G. Melis: Ik heb Apple 'feedback' gegeven en gezegd dat als ze het niet snel in orde maken ik iCall NOOIT meer gebruik. :wink:

ja jaap, op het web werkt het wel, maar ik wil het graag locaal toepassen, dus op m’n comp. vóórdat ik 'm -eventueel- publiceer…

Misschien moet je erbij zeggen dat je anders niet boos, maar wel heel teleurgesteld zou zijn...... :)

[quote:510ad1b529="Aqua1"]Misschien moet je erbij zeggen dat je anders niet boos, maar wel heel teleurgesteld zou zijn...... :)[/quote:510ad1b529]

en dat je de keynote al 300x gezien hebt