Weer een Tiger feature ontdekt

Dit kon in Panther niet, nu dus wel:

[img:8f36e09ff2]http://home.hetnet.nl/~gijsraggers/diversen/eileen.png[/img:8f36e09ff2]

wat is dit?

Het gaat er om dat nu de mappen in beeld komen als je een server in je dock ingedrukt houdt.

Hmmm. Ik gebruik dit al een tijdje maar had niet in de gaten dat het pas vanaf Tiger kan. Maf hoe je dingen gewoon voor vanzelfsprekend aanneemt.

Jammer Gijs, dit lukt met panther ook. :D De share moet wel gemount zijn.

Helaas voor jou, maar dit kon ook in Panther.... :lol:

[quote:eed168aa69="Ewout"]Helaas voor jou, maar dit kon ook in Panther.... :lol:[/quote:eed168aa69]

Da’s dan goed nieuws voor alle Panther gebruikers.
(wel upgraden hoor, Spotlight is waanzinnig handig)

Helaas, kon zelfs al in Jaguar :evil:

Mijn God. Da's dan ook goed nieuws voor Jaguar gebruikers. (Wel upgraden hoor, al was het maar naar Panther)

Wellicht ging het hier vroeger niet omdat er toen nog een Belkin Ethernet bridge tussen zat?
Whatever.

Die optie werkt met alle mappen die je in het dock sleept. Ik heb de map met programma's daar staan...errug handig. (10.3.9)

Zelf in 9. kon je al iets dergelijks doen met mappen.

sleep je home map in je dock ipv mappen en je hebt alles

dit kon zelfs in 10.0 en in de beta. :)

:lol: :evil: :lol: Dit is een leuk draadje... Weet iemand of dit al kon in 8.5? :evil:

Ja, zo krijg je tenminste je klassieke "Apple Menu" functionaliteit terug, alleen dan in de dock (die ik overigens voor de rest leeg hou i.v.b.m. het gebrek aan een programmawisselaar). ex-Windows gebruikers kunnen op die manier ook een "start menu" samenstellen :P.

“Apple Menu Uitbreiding” zat volgens mij al in System 7, met dezelfde ‘mogelijkheid’.

nee, maar ik weet wel... dat het vanaf 9 kan....

Leuk en aardig, maar kon dit ook al met SERVERS?

Dit kan en kon met alle volumes die mounten op je Mac. Geen reden om naar Tiger te gaan dus.