Weer een vraagje

Hoe plaatsen jullie toch een screenshot of een ander plaatje in [u:0aed229516]dit[/u:0aed229516] kader?????? Dat wil ik ook wel eens doen.

Ik heb je ff een persoonlijk bericht gestuurd met uitleg, als ik nl. het voorbeeld op het forum intyp laat ie door de image tags niets zien... ehm snap je het nog? Nou ja, check je bericht maar ff :D

Erhm, kun je mij dat berichtje ook even sturen ? Ik had het vanmiddag nodig voor iRuben, maar het is niet gelukt.

staat er niet ergens op deze site hoe je dat moet doen, en zo niet, kan dat ergens uitgelegd worden, bv bij de tips en truuks of zo?

[quote:cc779fc14e]Erhm, kun je mij dat berichtje ook even sturen ? Ik had het vanmiddag nodig voor iRuben, maar het is niet gelukt.[/quote:cc779fc14e]

Done… :mrgreen:

Als je op reageren klikt, staan er boven in het venster waarin je typt, een aantal knoppen.. als je hieroverheem hovert, krijg je een kleine uitleg, met de link die je zo moet intypen.... maar het gaat erom dat je het plaatje ergens op het internet krijgt. En je moet dus ergens free hosting, of een homepage regelen zodat je die plaatjes daar neer kunt zetten en in een bericht daar naartoe kunt verwijzen....

TIP: word donateur, en je krijgt als kadootje 20MB gratis hier op macOSX.nl en ook nog een emailadres…[/img]

Bedankt. Zoiets dacht ik wel, maar ik vond het zo merkwaardig dat je zelf webspace moest hebben. Ik had ook gezien dat er zo'n soort balloon-help was. Maargoed, je moet dus zelf webruimte hebben. Dat zou er misschien even bij moeten.