weet iemand of de nieuwste need for speed er voor de mac is?

khoop het.. want t is heel frustrerend je huisgenoten te horen en niet mee te kunnen doen :P

Nou, nee

Geen need for speed voor de mac. Geen een! Zal er ook niet komen.

jammer ...balen.. waarom komt ie er trouwens niet?

omdat er niet echt een goede game markt is voor de mac...... er valt niet zo veel in te verdienen als de pc wereld.... simple as that

Need for Speed is echt heel gaaf.... maar het is er helaas niet voor de Mac. De maker van dit spel zal heus redenen hebben om geen Mac versie te maken van Need for Speed. Eerlijk gezegd denk ik dat Need for Speed beter loopt op een console op een groot scherm.

[quote:7bd9a5d57b="Rimsic"]omdat er niet echt een goede game markt is voor de mac...... er valt niet zo veel in te verdienen als de pc wereld.... simple as that[/quote:7bd9a5d57b] het heeft volgens mij ook wel wat te maken met directX... ik weet niet of er een soortgelijk programma is voor de mac, maar volgens mij is dat toch het grootste bezwaar voor de luie gamemakers. Of eerder gezegd hun bazen, die snel en veel geld willen. En niet een paar dagen later pas... of zoiets :P

[quote:4c2774e0d7="MacBjorn"]Need for Speed is echt heel gaaf.... maar het is er helaas niet voor de Mac. De maker van dit spel zal heus redenen hebben om geen Mac versie te maken van Need for Speed. Eerlijk gezegd denk ik dat Need for Speed beter loopt op een console op een groot scherm.[/quote:4c2774e0d7]

zoiets? :smiley:

[img:4c2774e0d7]http://lowfi.nl/temp/xbox.jpg[/img:4c2774e0d7]

nfs most wanted @ 100"

[quote:2ce979b74f="lowfi"][quote:2ce979b74f="MacBjorn"]Need for Speed is echt heel gaaf.... maar het is er helaas niet voor de Mac. De maker van dit spel zal heus redenen hebben om geen Mac versie te maken van Need for Speed. Eerlijk gezegd denk ik dat Need for Speed beter loopt op een console op een groot scherm.[/quote:2ce979b74f]

zoiets? :smiley:

[img:2ce979b74f]http://lowfi.nl/temp/xbox.jpg[/img:2ce979b74f]

nfs most wanted @ 100"[/quote:2ce979b74f]

En waar staat die 100" juist ? Ligt de sleutel onder de mat bij jullie? :innocent: