Wel cookies aan, melding "cookies uit"

Vreemd probleem: Als ik inlog op mijn .mac account kom ik er niet op en geven alle brouwser die ik heb geprobeerd de melding dat mijn brouwser accept cookies uit heeft staan. Maar allemaal hebben ze accept cookies aan staan.

Dat probleem treed op nadat ik Little snitch heb geactiveerd, dus denk je: zet uit die snitch. Heb ik gedaan, maar zelfde probleem.

Log ik vanmorgen vanaf mijn werk (vanaf een windhoos nota bene) in op .mac en voila, direkt binnen.

Iemand bekend met dit probleem of moet ik alle 12 mac’s die ik heb wegdoen en overstappen op windows?

Ik heb geen oplossing, wel hetzelfde probleem. Bij de [url=http://www.conrad.nl/]online store van Conrad[/url], op het moment dat je je adres doorgeeft.Verschil is dat dit zowel op m'm macs (Safari 1.0.2) als bij Internet Exploder 6.0 (XP) optreedt. Ik begrijp er geen bal van. Ik zou je 12 macs nog heel even houden. Anders wil ik ze wel overnemen voor een zacht prijsje :D

Vreemde is dat ik zondag j.l. gewoon nog een fotoalbum online gezet heb op .mac

Waarom de schuld bij je Mac leggen? Het kan ook zijn dat er aan de andere kant -tijdelijk- iets mis zit, of dat ze wellicht een cookie verkeerd uitlezen (of, misschien, een cookie beschadigd is).