welk font is dit?

Ola!

Ik ben normaal gesproken de laatste die dit zou vragen, maar ik heb echt heel erg geen tijd om het uit te zoeken… :kleenex:

[img:5d8e720b2a]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=12465[/img:5d8e720b2a]

klein plaatje ook nog…i know, i’m bad… :wink:

Mocht iemand tijd over hebben/zin hebben/ het helemaal te gek vinden om uit te zoeken welk font dit is…be my guest! :smiley:

Alvast bedankt, loez

Je weet wel wat je moet vragen hé? :D Pff zal er eens naar kijken..op het eerste oog lijkt het net niet op de Alleycat...ik zoek ff verder voor je... :lol:

Ik weet niet of je die font-set hebt, maar zo te zien is het een Handwriting family. Als ik me niet vergis van de FontFont collectie :)

De ITC Bradley Hand

Het lettertype is ITC Bradley Hand

wjgmspeedy, je was me net voor

Damn...net te laat...:DD maar idd de ITC Bradley Hand komt er heel erg griezelig dichtbij

www.whatthefont.com doet vaak wonderen (klopt niet altijd)

Pietertje, je begeeft je op bijzonder gevaarlijk terrein. :P :) LOL

Ik kan je post snel editten voordat ze het doorheeft Pietertje :wink:

Pietertje kan hem ook zelf nog veranderen. zoniet, ga maar vast gebukt staan :evil:

(loez zoekt een font met een heel lange stok...)

Loez vindt de ITC Incoming Stick Extra Bold.....

Welk font is dit?

[img:ae1a21ccb3]http://www.comedyzine.com/images/politics/bush_butt_plug.jpg[/img:ae1a21ccb3]

ITC ButPlug Extreme Bold

Lijkt op de OT Humor_Bold of de OT Humor_Less...

Loez: Mod my day! :evil: :inlove:

Tis maar goed dat Loez het zo druk heeft....anders vlogen er heel wat dingen hier langs.... Kijk daar rent Pietertje al voor zijn leven....dan is het wachten op Loez...zal niet lang meer duren.... :evil: :innocent:

Waar zou ze erger aan tillen.... de 'whatthefont' suggestie of het feit dat we hier massaal offtopic gaan? Gelukkig zal ze mij niet zo snel modereren [size=9:0b0db81806]hoop ik[/size:0b0db81806].

[quote:905d73e03d="pietertje"]www.whatthefont.com doet vaak wonderen (klopt niet altijd)[/quote:905d73e03d]

:nietblij: :x

@de rest

LOL! lekker on-topic zijn we weer 8)

Hmm volgens mij heb ik dit font ...

De ITC buttplug? 8)