welke ADSL Modem????

Welke adsl modem is de beste (geen wirelles)????? (die ook goed werkt met airport extreme)

Thomson van XS4All is een zeer goed modem, Motorola Surfboard, Com21 etc. Ze doen eigenlijk allemaal wat ze moeten doen.... :D

Maakt niet zoveel uit, zolang je maar geen USB modem neemt (maar wel een ethernet modem).

Ik heb toch wel gemerkt dat het iets uitmaakt: ik heb bij XS4all mijn oude Alcatel Speed Touch Home modem ingeruild voor een Thomson Speedtouch 500 en mijn ADSL verbinding is een stuk sneller geworden. Beiden zijn ethernet modems, ik had het verschil niet zo verwacht maar het is er wel degelijk, ook is het meetbaar via de verschillende sites waar je je snelheid kunt testen.

Ik ben van plan ook een ADSL aansluiting te nemen maar ik vroeg mij eigenlijk af of iemand hier een mooie uitgesproken mening heeft over de Linksys WAG54G ADSL router/switch/gateway/wireless/ADSLmodem/whatevah...

Is het een beter idee om een losse modem te kopen of is dit product gewoon goed??

Thomson/Alcatel Speedtouch!

Linksys schijnt goed te zijn, maar ik heb zelf een Alcatel Speedtouch home die ondertussen 510 geworden is. Werkt tot nu toe erg betrouwbaar :)

Hans

Ik heb een getweakt Alcatel Speedtouch home en dat werkt allemaal super :) Voor mij dus ff geen ander.

yeb

[quote:dd20d4dd6b="RemiroQuai"]Ik ben van plan ook een ADSL aansluiting te nemen maar ik vroeg mij eigenlijk af of iemand hier een mooie uitgesproken mening heeft over de Linksys WAG54G ADSL router/switch/gateway/wireless/ADSLmodem/whatevah...

Is het een beter idee om een losse modem te kopen of is dit product gewoon goed??[/quote:dd20d4dd6b]

Ik heb sinds 2 weken een linksys WAG54G, dit is gewoon een super apparaat.
Configuratie gaat zeer snel en simpel, wireless werkt gelijk met airportkaarten en linksys kaarten in mac.
En bovendien ziet dit apparaat er super cool uit.
Echt een aanrader.