Welke AIO printer werkt het beste met Apple samen?

...sinds 10-2003 heb ik een HP Officejet 7140xi in mijn ethernet netwerk en deze werkt voor geen meter!! :evil: Ben al die tijd in contact met HP support en wordt er inmiddels treurig van :cry: Heb het bijna opgegeven en de gloed nieuwe AIO is wat mij betreft in de aanbieding.

Voornamelijk netwerk problemen die niet op te lossen zijn. Op de G5 werkt ie helemaal niet op de PB800 alleen wat scannen. Software HP is Apple onwaardig, naar mijn bescheiden mening.

Hier de link van deze fantastische (Windows) AIO:

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/sm/WF06b/10709-11193-11229-11229-313001-328559-751351.html

Maarā€¦, wat is het alternatief?

Printen-scannen-copier-faxen zou ie vanuit mijn G5 en Powerbook in het ethernet netwerk moeten doen en/of werkzaam zijn met Airport Express.

Wie wil mij een goede tip geven over welke AIO het wel doet? en wie heeft interesse in zoā€™n ā€œalles kunnerā€???

Troost je met de gedachte dat ik laatst een demonstratie van dezelfde All-In-One HP bijwoonde : Het werkte helemaal niet zo lekker en dat was n.b. op een HP - P C.....! :apple:

"Minimum systeemeisen

IntelĀ® PentiumĀ® III, CeleronĀ® of compatibele processor, MicrosoftĀ® WindowsĀ® 98, 98 SE, Me, 2000, XP, 128 Mb RAM of meer, 300 Mb vrije schijfruimte, plus 50 Mb voor scannen in full-color, cd-rom drive, 800 x 600 SVGA-monitor (16-bits kleur aanbevolen), geluidskaart en Internet-toegang, beschikbare USB-poort, Microsoft I.E. 5.0 of hoger, AdobeĀ® AcrobatĀ® 4 of hoger"

Van de site! Is ie wel Apple compatible??
:roll:

Wat moet je voor dat ding hebben?

Ik heb een HP PSC 950 werkt bij mij ook voor geen meter. Moet regelmatig de drivers op nieuw installereren omdat ie niet eens een simpel a4-tje niet wil printen.

Waardeloos ding! En volgens de helpdesk ligt het altijd aan het feit dat ik de drivers niet goed installeer.

Dan even een positieve reaktie op HP AIO en MAC;

Ik heb een officejet G55 en deze werkt perfekt met mijn PowerMac G4 (10.3.4).
Het printen zou wat sneller kunnen

Ik wil nog even reageren op het nog steeds bestaand probleem en de bereidheid van HP om hieraan iets te doen. Heb inmiddels voor de 2e keer een enquete ingevuld (die dingen komen blijkbaar automatisch naar u toe) waarin ik mijn frustratie nogmaals mocht uiten. Mijn dank, HP. Op 28 juli heb ik nogmaals e-mail support gevraagd. Alleen automatische reactie dat het is aangekomen en de enquete, maar geen oplossing of telefonisch contact. Adata, waar de printer is gekocht, heb ik ook aangeschreven maar ook zij zien ervan af om te reageren.

Ik wil daarom iedereen vragen die ervaring heeft met HP om mij hiervan op de hoogte te brengen.

Ben voornemens om rechtshulp in te schakelen om te kijken wat eraan te doen is. Het kan immers niet zo zijn dat een consument een product koopt wat niet werkt!! vervolgens ongelooflijk veel tijd kwijt is om de problemen op te sporen, ik zou HP de rekening moeten kunnen sturen, terwijl dat wel wordt gesuggereerd in hun reclames en op hun website.

Wat ik het meest erge vind is dat je met je rug tegen de muur lijkt te staan.

Dus, bij deze roep ik een ieder op die dezelfde frustratie kent, mij te ondersteunen in deze kwestie.

Bij voorbaat dank.
Hugo