Welke artiesten zitten hier?

Promote jezelf even, want die nicnames zeggen me niet zo veel en wie weet wat voor samenwerkingen/ net werken er hier uit kunnen komen.

Om te starten :

www.jaimiefanatic.com
dj/producer/label eigenaar

getekend artiest bij Funktion rec (chicago), XJR (new york, van tommie sunshine)
mijn eigen labels: Groove Fanatics (stevige house) Deep Cut rec (minimal house)

op mijn site kun je mijn discography zien en wat luisteren
8)

Ik zie dat MSTRKRFT in je vriendenlijst staat, nice :)

Ik zelf ben nu net een bandje aan het opzetten met een stel vrienden.

hey,

Ben van plan volgend jaar nr et conservatorium te gaan. speel nu
al in verscheidene bands en doe dit jaar mee met enkele projecten van
mensen die al in het conservatorium van antwerpen zitten.

Kspeel sax trouwens, en natuurlijk ben ik nen ongelooflijk harde jazz fan.

groetjes.

Na zo'n start is het moeilijk haha:

www.djdnl.com
DJ/producent

Diverse gigs gehad, waaronder in brighton uk (hunny club), plymouth uk (club millenium), portmouth uk (grote luxe club genaamd tiger tiger). voor serious about gewerkt diverse malen, tmf hotspots, producent geweest op een aantal comm. feesten -genaamd urban vibes en urban town oa. Ministery of Dance 2 jaar gewerkt, club experience. Zalinaz ex-resident, en met diverse tours van tmf door het land gegaan.

Op dit moment met the zenith om de tafel om in the dome te gaan draaien.
Verder schrijf ik veel communicatie en marketing gebied

Ik draai zelf alles vanuit house met een eclectische gedachte.

plonserd, nog geen 'artiestennaam', licht elektronisch, lounge, triphop,ambient,.. geen label, geen album, eerste optreden normaalgezien in januari in Montuno's in Gent.

grote muzikale invloeden zijn Air, Massive Attack en Moby (dus eigelijk hou ik wel van een goeie balans tussen akoestisch en elektronisch)

www.exchangemusic.nl

mijn bandje

Ik speel vanaf mijn 16 drums
:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

[quote:34fddddb85="plonserd"]plonserd, nog geen 'artiestennaam', licht elektronisch, lounge, triphop,ambient,.. geen label, geen album, eerste optreden normaalgezien in januari in Montuno's in Gent.

grote muzikale invloeden zijn Air, Massive Attack en Moby (dus eigelijk hou ik wel van een goeie balans tussen akoestisch en elektronisch)[/quote:34fddddb85]

Nice, goeie muziek!! :smiley: Ergens een site met je muziek?

[url]www.pietersteijger.nl[/url] DJ / Producer

Mijn dagelijkse bezigheid is mijn studie aan de Rockacademie in Tilburg. Daarnaast ben ik me aan het ontwikkelen binnen de dancescene tot full-time House-DJ & producer.

Stijlen: Minimal-House, Electro-House, Progressive en soms Progressive-Trance

Ik heb even op je site gekeken. Prachtig materiaal heb je. 8)

[quote:56f0e76db9="PietjePuk"]Ik heb even op je site gekeken. Prachtig materiaal heb je. 8)[/quote:56f0e76db9] Dank u! Leuk om te horen..

op http://www.noxa.net/muziek/plonserd dump ik zowat alles wat ik maak, er zitten dus goeie en minder goeie dingen tussen :p

en verder ben ik bezig met mn eigen studiootje, met een ander forumlid van macosx.nl (lordspianoman), op http://www.smoothaudio.be

en verder zie ik dat Pieter dezelfde monitors als mij gebruikt ^^

Ja MSTRKRFT is fan van me haha.. wel debiel zulke dudes die toch heel groot zijn.

eigen studio? ik wil mijn benedenkamer omtoveren tot een prof studio… waar begin ik aan oef…

heb gisteren een nieuwe bootleg op www.jaimiefanatic.com gezet… check em ff
Missy Elliot :smiley:

mja studio is nu op mn kamer, en drums in een garage, maar in januari ga ik verhuizen (mn eerste eigen huisje!), waar ik gigantisch veel plek heb :p

ja ik natuurlijk.. maar mij ken al :D

Ziet er allemaal wel goed uit hier...

[quote:c8099b802f=“plonserd”]en verder zie ik dat Pieter dezelfde monitors als mij gebruikt ^^[/quote:c8099b802f]
Ik zie t, ik ben er alleen niet tevreden over… Ga binnenkort DynAudio BM6a’s halen

Ik moet alles echt zwaar updaten. Computer is volgende week aan de beurt, samen met Logic. Dan m'n site en promotiemateriaal. Zo gauw dat alles online is, horen jullie van me. De nick "vogel" komt dus van toetsenvogel. Dan weten jullie dat alvast, als jullie dat nog niet wisten. :)

[quote:c7da66e422="vogel"]De nick "vogel" komt dus van toetsenvogel. Dan weten jullie dat alvast, als jullie dat nog niet wisten. :)[/quote:c7da66e422] Ah, dus een 'key-bird' ;-)

wie weet er een MS20, MS2000 en een TB303 emulator voor op de mac, liefst plug in voor Ableton of Pro Tools...

Morgen komt er een linkje, ik ga nueerst effies tukken. Wel een goed topic!, [i:564ed0f142]morgen ga ik het echt lezen.[/i:564ed0f142]

[quote:923c95ce8a="jaimiefanatic"]wie weet er een MS20, MS2000 en een TB303 emulator voor op de mac, liefst plug in voor Ableton of Pro Tools...[/quote:923c95ce8a]

hier denk ik
http://www.korg.de/legacy-collection-produktinfo-2.html