[quote:d7c137e275="mike"]3Com Bluetooth V2.0 USB of D-Link Bluetooth USB-adapter of een andere?[/quote:d7c137e275]
De D-Link DBT-120 Bluetooth USB-adapter is de enige adapter die door Apple wordt ondersteund. En waarvoor je ook firmware updates kunt krijgen.
Tot nu toe is er één verschil tussen deze adapter en alle andere: je kunt met deze adapter en een Apple BT toetsenbord of muis de Mac uit de sluimerstand halen. Met andere BT dongles gaat dat niet.
Het prijsverschil is ook niet zo groot, dus mijn advies: D-Link.
[quote:0275b57c6f="macpro"][quote:0275b57c6f="mike"]3Com Bluetooth V2.0 USB of D-Link Bluetooth USB-adapter of een andere?[/quote:0275b57c6f]
Het prijsverschil is ook niet zo groot, dus mijn advies: D-Link.[/quote:0275b57c6f]
vind ik ook!
en ik heb hem gevonden voor 32 euro inclusief BTW, je moet het maar kopen in een PC-shop.
Ni echt duur he?
De D-Link DBT-120 Bluetooth. Prima ding, goedkoop en je weet in ieder geval zeker dat er bij apple niet wordt gezeurd. Ik heb er twee. Mijn Sony Clie, SE T610, Nokia 6210 en Apple toetsenbord werken er prima mee.
Met de D-Link Bluetooth kun je ook met een headset naar je mac luisteren en deze gebruiken als microfoon (geen speech recognition), dus lekker iChat AV doen enzo...
Volgens de Hackintosh community is de d-link dbt 120 nog steeds een van de weinige bluetooth sticks die werkt op de OS X. Helaas is deze niet meer in Nederland in de verkoop.
Iemand die nog wel weet waar hij te krijgen is? Of misschien iemand die er nog 2 in de aanbieding heeft?