Welke Blue Tooth dongle de beste?

3Com Bluetooth V2.0 USB of D-Link Bluetooth USB-adapter of een andere?

Ik moet er een hebben voor m’n GSM (SE K700i) te connecten. M’n huidige van Trust ziet bv m’n 6310i niet die van D-link op het werk wel.

Nou is BT = BT maar dat gaat in de praktijk klaarblijkelijk niet helemaal op.

Heb er eentje van sitecom. was de goedkoopste in de algemene winkels (BCC enzo) Doet het prima met mijn SE T630

Ik heb er eentje van Belkin, werkt perfect met mijn Tungsten T3

[quote:d7c137e275="mike"]3Com Bluetooth V2.0 USB of D-Link Bluetooth USB-adapter of een andere?[/quote:d7c137e275] De D-Link DBT-120 Bluetooth USB-adapter is de enige adapter die door Apple wordt ondersteund. En waarvoor je ook firmware updates kunt krijgen.

Tot nu toe is er één verschil tussen deze adapter en alle andere: je kunt met deze adapter en een Apple BT toetsenbord of muis de Mac uit de sluimerstand halen. Met andere BT dongles gaat dat niet.

Het prijsverschil is ook niet zo groot, dus mijn advies: D-Link.

[quote:0275b57c6f="macpro"][quote:0275b57c6f="mike"]3Com Bluetooth V2.0 USB of D-Link Bluetooth USB-adapter of een andere?[/quote:0275b57c6f] Het prijsverschil is ook niet zo groot, dus mijn advies: D-Link.[/quote:0275b57c6f]

vind ik ook!
en ik heb hem gevonden voor 32 euro inclusief BTW, je moet het maar kopen in een PC-shop.
Ni echt duur he? :slight_smile:

D-Link: 2 votes

Sitecom CN-502.

Maximaal 100 meter bereik, iTunes vanuit de badkamer!

:stuck_out_tongue:

De D-Link DBT-120 Bluetooth. Prima ding, goedkoop en je weet in ieder geval zeker dat er bij apple niet wordt gezeurd. Ik heb er twee. Mijn Sony Clie, SE T610, Nokia 6210 en Apple toetsenbord werken er prima mee.

Met de D-Link Bluetooth kun je ook met een headset naar je mac luisteren en deze gebruiken als microfoon (geen speech recognition), dus lekker iChat AV doen enzo...

D-Link Bluetooth Dongle - actie - (DBT-120) 1 Mbps USB EUR 19,00

www.alternate.nl (heeft ook een winkel in Ridderkerk

Ik heb m ook prima ding, de Keyspan trouwens ook

Dat is wel ex. btw :|

19 eu ex btw is niet te veel. Zo te lezen wordt de die D-link toch het meest aanbevolen. Dan moet die het maar worden. Bedankt mensen!

19 euro inclusief BTW (volgnes die site)

grr jullie nederlanders hebben blijkbaar echt alles veeeeel goedkoper :frowning:

denk dat maar, was dat maar zo.

Maar ik denk dat het enigste verschil in bluetooth adapter is het bereik en prijs voor de rest zijn ze allemaal net zo goed denk ik

[quote:b082f8eee8="June"]denk dat maar, was dat maar zo.

Maar ik denk dat het enigste verschil in bluetooth adapter is het bereik en prijs voor de rest zijn ze allemaal net zo goed denk ik[/quote:b082f8eee8]

ZUCHT

Lees nou toch eens een keer!

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=285373#285373

ik een d-link en een sitecom maarrrrrrrrrrr d-link absoluut de beste!

ik gebruik een d-link icm t610. werkt prima met mac os 10.3.2, salling clicker, phone agent, etc. (prijs bij machouse 24 euro incl.)

Ja sorry, ik was een beetje kort door de bocht; d-link dtb 120 heb ik, te koop bij de apple store.......

keuze is gemaakt: D-link

Thanks

Lang geleden gepost dit bericht!

Volgens de Hackintosh community is de d-link dbt 120 nog steeds een van de weinige bluetooth sticks die werkt op de OS X. Helaas is deze niet meer in Nederland in de verkoop.

Iemand die nog wel weet waar hij te krijgen is? Of misschien iemand die er nog 2 in de aanbieding heeft?

Hoop nog iets te horen =)

Goedkope bluethoot adapter: Dealextreme.com

Heb er zelf 1tje voor $4 gekocht, werkt perfect