Welke browser gebruiken jullie?

• Safari

• Firefox

• Opera

• Chrome

• Explorer

:smiley:

1 Safari

2 Chrome

Firefox, Chrome, Safari

1. Safari 2. Chrome 3. Firefox.

Safari, en soms FireFox

1 Safari
2 Camino (goed alternatief als Javascipt-site niet goed werkt onder Safari)
3 Chrome

• Op iDevice: Opera
  • Op Lion: Safari 5
  • Op Mountain Lion: Webkit Nightly ( webkit.org )

Eigenlijk ben ik een voorstander van de minst slechte Webkit versie te gebruiken maar aangezien Google die maakt onder de naam Chrome blijf ik toch maar bij Safari. Laten we hopen dat Opera Webkit heel erg goed gaat worden.

Safari.

iDevices: Safari
Mac: Safari, Opera
Tijdelijke pc i.v.m. met mijn kapotte Mac: Chrome

Overal Chrome, werkt goed samen met browsergeschiedenis, site-aanvulling en bladwijzers

iDevices: Safari, Chrome
Mac: Safari, Chrome, Firefox
Windows XP: Chrome
Windows 7: Chrome (en héél soms IE, voor de écht brak ontworpen sites).

@shmoo: hoezo ‘aangezien Google die maakt onder de naam Chrome blijf ik toch maar bij Safari’? Ben je anti-Google of zo?

Safari.

@hierboven Denk ivm privacy.

Firefox all the way. Firefox sync (ingebouwd) is ook erg praktisch om overal alles te sychroniseren.

Safari (99,9%) op zowel OSX als iOS. “iCloud Tabs” werkt fantastisch (open laten op iPhone en 's avonds thuis met 1 klik verder) en ook de “Reading list” gebruik ik veelvuldig om op alle devices bepaalde sites te kunnen volgen. Mijn bladwijzerbalk is overal synchroon, allemaal zonder moeite via iCloud. Misschien niet de allerbeste of snelste browser, maar die dingen maken hem lekker simpel en dus onmisbaar voor mij.

Alleen voor noodsituatie’s of bepaalde sites (b.v. PostNL Parcelware) dan gebruik ik Chrome.

Firefox en soms Safari op 10.8.3

Safari

iDevices (iOS 6.1.2):

1. Safari

Macs (OS X 10.8.3):

1. Safari 6
  2. Firefox 19

De scrollperformance is nog altijd ongeëvenaard van Safari op Mountain Lion. Daar hecht ik veel waarde aan en weerhoudt me tot het gebruiken van andere browsers.

Voor OS X 10.8.2 nu 10.8.3:

Firefox: 90%
Safari: 10%

Firefox: 95%
Safari: 5%

Veel Firefox-gebruikers hier. :smiley: