Welke browser krijgt deze pagina open? - ik probeer www.ford.nl te openen....

IK WOU KIJKEN NAAR EEN NIEUWE AUTO EN DACHT LAAT IK EENS KIJKEN NAAR WWW.FORD.NL EN (oeps mijn capslock stond aan), ik krijg alleen een flash balk onderaan. Ik heb gebruikt: explorer, Mozilla, Omniweb, Chimera.

Mocht het een troost zijn: ik heb het in Virtual PC geprobeerd en dan krijg ik zelfs die balk niet. Wel een uitnodiging om Flash 6 te downloaden, maar dat heb ik maar geweigerd. Waarschijnlijk zal het dus pas werken met die nieuwe Flash. Lekker klantvriendelijk van Ford!!!

Typisch geval van Macdiscriminatie. Niet zo slim van ze ook. Ze missen er een boel intelligente klanten mee...

Trouwens, iCab werkt ook niet.

In Netscape 7 doet ie het ook niet.....

en ford.be werkt ook al niet blijft hangen op de flash movie en ik die mij net een nieuw model wou aanschaffen, 'k zal ergens anders moeten gaan zoeken, zal dan toch een .... worden  ;)

helix

zelfde als www.volkswagen.nl las je op personenauto's klikt zie je ook niks verschijnen.

het is geen typisch gevalletje Macriminatie;ook op de windoos op m'n werk krijg ik niks fatsoenlijks te zien...

Dat bedoelde ik dus ook in mijn post over VPC. Je moet een nieuwe flash downloaden, anders werkt het niet. Trouwens, de Volkswagens komen bij mij wel op het scherm, al gaat het wat schokkerig.