Ik ben van plan om een crumpler tas aan te schaffen en ik zou graag willen weten van degenen die een Pbook 15 inch hebben welke crumpler zij eventueel hebben gekocht er voor. Waar kun je ze het best online bestellen op de Apple store na. Zij hebben namelijk alleen de kleuren rood, blauw en zwart en ik zou graag de grijs/oranje crumpler willen hebben. Machouse verkoopt ze ook maar ook niet altijd alle kleuren.
Toevallig heb ik net een tas van crumpler aangeschaft. Voor mijn 15'' pb heb ik nu een macbains baby van 44 euro besteld bij mailamac. Ik vind hem groot genoeg voor wat ik meeneem. En hij zit er lekker strak in dus niet een tas waar die maar los inzit. Maar he dat is mijn mening, Aande voorkant zit nog een rits waar je nog wat spulletjes kwijt kan. Mjj advies is dat deze tas perfect is
Hoi, ik heb een ook een crumpler voor mijn 15 inch PB en ik kwam erachter dat ie alleen maar in de grootste paste (verybusyman volgens mij) vanwege de 'vreemde' maat van het scherm. Kmoet zeggen dat ik er wel heel erg tevreden over ben, goed steving en volgens mij niet stuk te krijgen (mag ook wel voor zon prijs). Trouwens ik weer niet waar je woont maar in Rotterdam is een zaak waar je ze ook gewoon kan kopen (tegenover de kleine ski-hut).
[quote:f4806b2e5a="iPoLLuX"]Hoi, ik heb een ook een crumpler voor mijn 15 inch PB en ik kwam erachter dat ie alleen maar in de grootste paste (verybusyman volgens mij) vanwege de 'vreemde' maat van het scherm. Kmoet zeggen dat ik er wel heel erg tevreden over ben, goed steving en volgens mij niet stuk te krijgen (mag ook wel voor zon prijs). Trouwens ik weer niet waar je woont maar in Rotterdam is een zaak waar je ze ook gewoon kan kopen (tegenover de kleine ski-hut).[/quote:f4806b2e5a]
Hi bedankt voor je reactie. Ik heb gekeken op het net naar de crumpler tassen en ik was eigenlijk van plan om de roll o note aan te schaffen omdat die ook maximaal voor de 15 inch is. Alleen op de apple site zelf staat dat die alleen voor de 12 inch is en de wack a phone is weer voor de 15 inch. Ik zit in Rotterdam op school, de kleine ski-hut das om de hoek van de Burger King toch ? Bij stadhuis daar in de buurt, ik weet die dan wel te vinden denk ik. Thanx
Ik heb de Roll-O-Notes en de 15" alubook. Fits like a glove. De eerste paar keer zit hij redelijk strak in het laptop compartiment van de tas, maaar na een paar keer in en uit halen lijkt de tas voor de powerbook gemaakt ook al zeggen ze dat hij voor een 14" notebook is.
H.
Ik gebruik ook een second skin voor me powerbook, weet niet als dat veel scheelt kwa ruimte
[quote:af23c9b040="Richie79"]Hi bedankt voor je reactie. Ik heb gekeken op het net naar de crumpler tassen en ik was eigenlijk van plan om de roll o note aan te schaffen omdat die ook maximaal voor de 15 inch is. Alleen op de apple site zelf staat dat die alleen voor de 12 inch is en de wack a phone is weer voor de 15 inch. Ik zit in Rotterdam op school, de kleine ski-hut das om de hoek van de Burger King toch ? Bij stadhuis daar in de buurt, ik weet die dan wel te vinden denk ik. Thanx :)[/quote:af23c9b040]
Ja die bedoel ik, er zit een tassenzaak recht tegenover de ingang van de ski-hut zeg maar. Ik zou wel ff je PB meenemen om te kijken of ie past, ik had nml eerst een maatje kleiner genomen en die was dus (je raadt t al) t klein. Ik heb dr trouwens ook altijd een second skin omheen en trouwens ook een bescherm-doek tussen het scherm en de toetsen. Kheb een Ti-powerbook en als je dr dan nix tussen legt dan raken de toetsen t scherm. Ik weet niet of dat ook een probleem is bij de nieuwere powerbooks.
Ik heb de Alluminium powerbook, maar die heeft daar geen last van. Voor de zekerheid doe ik er ook altijd wat tussen :)
[quote:bdccf94374]Waar kun je ze het best online bestellen op de Apple store na. Zij hebben namelijk alleen de kleuren rood, blauw en zwart en ik zou graag de grijs/oranje crumpler willen hebben.[/quote:bdccf94374]
www.kamera-express.nl
Die hebben heeeeel veeeeeel Crumpler modellen, en volgens mij in alle kleuren.
Ik heb een Roll o Notes en daar past perfect mijn TiBook 15 inch in!! Dus vanaf die tas gaat ie passen! Dus de Wack o Phone, Very Busy Man en de Crisp Suit zijn daarna nog goede keuzes. Maar ook de CrippyDuck is leuk en de rugtassen.
Bij MacSupportUitgeest hebben ze bijna alles op voorraad!!
Thanx voor de info guys :) Ga vanmiddag denk ik even langs de shops om het uit te checken
Ben vanmorgen nog langs de tassenzaak geweest met me powerbook. Hij past wel in de wack o phone alleen om hem er uit te krijgen is heel moeilijk vind ik zelf omdat die er zo strak in zit. Heb daardoor ook een maatje groter genomen de very busy man, daar past die met gemak in en je kunt hem er ook makkelijk er uit halen :) en je krijg nog eens 30 jaar garantie ook !
Even een oud topic opbaggeren, heb toch nog een vraagje :P
Als ik mijn 15" aluPbook in een Crumpler Very Busy Man stop, wat heb ik dan nog over qua ruimte?
Ik wil hem namelijk voor school gaan gebruiken, en als er dus nog een boekje of 3-4 en een pakje stencils bij kan zou dat zeer welkom zijn.
En wordt het nog aangeraden om ook nog een second skin erom te doen en hem dan in de Crumpler te stoppen? Of kan het ook zonder?
Kan makkelijk! Very Busy Man is voor 17 inch en heeft nog lekker veel ruimte over. Met second skin is altjid beter natuurlijk. Ook in je tas kunnen andere voorwerpen je PB krassen.
[quote:cc14587078="dreamlab"]Kan makkelijk! Very Busy Man is voor 17 inch en heeft nog lekker veel ruimte over. Met second skin is altjid beter natuurlijk. Ook in je tas kunnen andere voorwerpen je PB krassen.[/quote:cc14587078] Ja maar die voorwerpen moeten dan dus wel in het laptop vak gevallen zijn dan of niet? Want de pbook zit in ze 1tje in het laptop vak toch?
[img:cc14587078]http://www.crumpler.com.au/public/images/products/open/vmint.jpg[/img:cc14587078]
En wat maakt de Crumpler nog meer zo goed? Ik zoek vooral een tas met een dik schuim vak, voor goede bescherming bij vooral het neerzetten van de tas.
De Crumpler tassen zijn goed en stevig genoeg om een PB in te vervoeren zonder een SecondSkin. Is dan eigenlijk en beetje dubbelop zo. En 't scheelt ruimte, daar moet toch wel en paar schriften ofzo (zonder nietjes dan :) ) bijkunnen.
Trouwens… de Tucano SecondSkins zijn er nu ook in 't [color=red:89b27a8897]rood[/color:89b27a8897] verkrijgbaar.
http://www.macplus.nl/pages/listing.php?merken_naam=Tucano
Ik vind de very busy man echt ideaal. The wacko phone was weer net iets te klein vond ik zelf, hij past er wel in alleen het er uit halen gaat moeilijk. Naast crumpler kun je ook kijken voor tassen van trunks&co, daar heb ik ook 1 van en die is ook geschikt voor de 15 inch powerbook.
ik zal eens gaan kijken :)
Hij moet vooral niet lijken op een laptop tas, en hij moet niet veel te groot zijn. Geen overkill aan ruimte, want je loopt er toch de hele dag mee te slepen.
Ik ga reizen tussen Utrect en Amsterdam, en daar kom je nogwel eens wat groepjes mensen tegen die maar al te graag een laptopje willen voor “weinig” zeg maar Dus hoe onopvallender hoe beter.
Crumpler zou dan ideaal zijn ja, ik heb zelf ook een 16 inch vaio notebook en die stopte ik altijd in een zwarte laptop tas, de opvallende, lol. Maar sinds dien ik de powerbook heb kan ik ook de vaio notebook in de crumpler tas kwijt. Mooie aan die tassen is ook dat ze juist geen opvallende laptop tassen zijn maar meer als gewone schouder tassen of rugzakken gezien worden.
[quote:a8eae59de4="Hugo"]ik zal eens gaan kijken :)
Hij moet vooral niet lijken op een laptop tas, en hij moet niet veel te groot zijn. Geen overkill aan ruimte, want je loopt er toch de hele dag mee te slepen.
Ik ga reizen tussen Utrect en Amsterdam, en daar kom je nogwel eens wat groepjes mensen tegen die maar al te graag een laptopje willen voor “weinig” zeg maar Dus hoe onopvallender hoe beter.[/quote:a8eae59de4]
maar denk je niet dat als die crumplers zo massaal voor laptops gebruikt worden de criminelen en junkies dat ook wel gaan begrijpen???